ارتقای کیفیت خدمات پزشکی ورزشی بر عهده فدراسیون پزشکی ورزشی است


ساعت: 16:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897452

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به افزایش هزینه های درمان به ویژه اعمال جراحی گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان کارمند جامعه ورزش، تنوع بخشی و ارتقای کیفیت خدمات را وظیفه خود می داند برای کاهش هزینه های ورزشکاران گران قیمت از سراسر کشور که بعضاً با مشکلات معیشتی مواجه هستند نیز به حداقل ممکن برسند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامرضا نوروزی سرپرست پزشکی ورزشی فدراسیون درباره افزایش هزینه های جراحی صحبت کرد.

نوروزی در این جلسه با ارائه گزارش کلان از عملکرد و فعالیت کمیسیون های تخصصی فدراسیون در ماه های اخیر اظهار داشت: بدیهی است تمام تلاش ما در جهت ارتقای کیفیت خدمات و کاهش هزینه های درمان ورزشکاران آسیب دیده است. و تصمیم گیری باید در این راستا باشد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به افزایش هزینه های درمان به ویژه اعمال جراحی تصریح کرد: انطباق با شرایط موجود و جلب رضایت جامعه هدف در چارچوب قوانین و مقررات الزامات مدیریت خدمات و پویایی است. سازمان ها و فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان خدمتگزار جامعه ورزش هستند. ، وظیفه خود می داند که با تنوع بخشیدن و ارتقای کیفیت خدمات، هزینه های ورزشکاران گران قیمت سراسر کشور را که بعضاً با مشکلات معیشتی مواجه می شوند به حداقل ممکن کاهش دهد.

نوروزی همچنین از اعتماد مجمع عمومی کمیته ملی المپیک به فدراسیون پزشکی ورزشی و همچنین از تلاش کادر پزشکی اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی قدردانی کرد.

در این جلسه در خصوص احداث مرکز درمانی جدید برای فدراسیون بحث و تبادل نظر شد و آیین نامه وظایف پزشکی فدراسیون بررسی شد.

امین نوروزی، رشید حیدری مقدم، هما عابدی فر، سیدشکن اردیبهشت، سعید کاظمی، لاله حقمی، سعید گلمی و حمید هرمزی در این دیدار حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید