ارائه خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی یزد به نیازمندان روستاهای طبس


ساعت: 09:29
تاریخ انتشار: 1401/04/17
کد خبر: 1881670

احسانی معاون سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد گفت: بیش از یک هزار و 150 نفر از نیازمندان بخش صنعتگران و روستاهای اطراف طبس از خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی بهره مند شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد احسانی در گفتگو با یزدرسا در خصوص اقدامات سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد اظهار داشت: ارائه خدمات درمانی به اقشار مختلف مردم یکی از خواسته های برحق آنان است و سازمان بسیج جامعه پزشکی نیز در تلاش است تا خدمات بهداشتی و درمانی به مردم ارائه کند. همراه با وزارت بهداشت و درمان

وی ادامه داد: سازمان بسیج با ورود به عرصه بهداشت و درمان به اقشار مختلف مردم در مناطق محروم خدمات رسانی می کند و در کنار خدمات درمانی در نقاط مختلف، گروه های جهادی و تیم های پزشکی را نیز ساماندهی و به مناطق محروم اعزام می کند. .

نائب رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد تصریح کرد: ارتقای سطح سلامت، افزایش سطح سواد سلامت و محرومیت زدایی در حوزه بهداشت و درمان به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار از اهدافی است که این سازمان با جدیت به آن پرداخته است. را دنبال می کند.

احسانی با بیان اینکه بیش از یک هزار و 150 نفر از نیازمندان بخش بی خانمان و روستاهای اطراف شهرستان طبس از خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی بهره مند شده اند، گفت: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی الغدیر ارتش و با همکاری سپاه دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و دانشکده دندانپزشکی، تیم تخصصی پزشکی و دندانپزشکی جامعه پزشکی شهید صدوقی یزد را در تستگردان و روستاهای اطراف شهرستان طبس بسیج کردند.

وی افزود: ارائه خدمات پزشکی با تیمی متشکل از متخصصین زنان، زایمان و نازایی، ارتوپدی، اطفال، گوارش، داخلی، گوش و حلق و بینی، مشاوره و زنان و زایمان، آموزش بهداشت و پیشگیری و خدمات دندانپزشکی در سطح معاینه، کشیدن دندان و … انجام شد و با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) بیماران نیازمند برای روند درمان به صورت رایگان به یزد معرفی خواهند شد.

احسانی یادآور شد: سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه الغدیر یزد یکی از کانون های فعال در حوزه بهداشت و درمان استان یزد است و در سال های اخیر اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید