راه اندازی بیمارستان صحرایی سپاه لرستان در شاهیوند / ارائه خدمات پزشکی رایگان در هفته بسیج

ساعت: 10:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785456

سرهنگ ملک آرا با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان در هفته بسیج گفت: بیمارستان صحرایی سپاه لرستان در شاهیوند راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالمجید ملک آرا در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: دومین بیمارستان صحرایی یک روزه در منطقه چم پالک شاهیوند در شهر چگنی راه اندازی شد.

وی افزود: دو دندانپزشک به همراه پزشکان عمومی و پیراپزشکی در این بیمارستان صحرایی حضور دارند و در حال خدمت رسانی به مردم منطقه هستند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: بخش های آزمایشگاه و سونوگرافی به صورت مستمر فعالیت می کنند و همچنین پزشکان متخصصی نیز فعالیت می کنند که برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر در بخش های دندانپزشکی و داروسازی ایجاد شده اند.

وی افزود: به منظور ریشه کنی ویروس تاج شر، برنامه واکسیناسیون به صورت منظم و سیار در تمامی روستاهای اطراف انجام می شود.

ملک آرا با اشاره به فاصله زیاد برخی از روستاها با مراکز درمانی و نیاز مردم این منطقه به خدمات تخصصی بهداشتی گفت: در نظر داریم همچنان خدمات تخصصی را به دورافتاده ترین نقاط استان ارائه دهیم تا هزینه ها و ترافیک کاهش یابد. سختی ها . .

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در هفته بسیج برنامه اعزام پزشکان به سراسر استان را خواهیم داشت و برنامه ارائه خدمات رایگان پزشکی توسط سازمان نظام پزشکی اجرا می شود. مراکز اجتماعی “.

وی بیان کرد: هدف از اجرا و اجرای این برنامه ها ارائه خدمات تخصصی و عمومی پزشکی به مناطق و افرادی است که به دلیل دوری از خدمات درمانی محروم هستند و جامعه پزشکی از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به مردم دریغ نخواهد کرد و افتخار می کند. با خودت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید