راه اندازی بیمارستان صحرایی سپاه در مرز خسروی


ساعت: 15:02
تاریخ انتشار: 1301/06/12
کد خبر: 1892503

معاون بهداشتی و درمانی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در استان کرمانشاه اعلام کرد؛

جلال فتاحی از راه اندازی بیمارستان صحرایی سپاه در مرز خسروی برای خدمات رسانی به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلال فتاحی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز از تمهیدات و امکانات سپاه برای برگزاری هر چه بهتر مراسم اربعین امسال خبر داد و اظهار داشت: بر این اساس از هفته آینده بیمارستان صحرایی مجهز در مرز خسروی افتتاح می شود.

معاون بهداشتی و درمانی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: این بیمارستان با همکاری بسیج جامعه پزشکی، بهداشت و درمان سپاه و مرز قرب دیر به زائران اربعین خدمات رسانی می کند. خسروی.

وی خاطرنشان کرد: در این بیمارستان پیش بینی می شود 50 پزشک و پرستار عمومی و متخصص در هر شیفت به مراجعه کنندگان به ارتفاعات خدمات رسانی کنند.

فتاحی با بیان اینکه این بیمارستان صحرایی مجهز به امکانات درمانی بالایی است، گفت: در این بیمارستان امکاناتی مانند رادیولوژی و توموگرافی کامپیوتری در نظر گرفته شده است و همچنین آموزش های لازم برای انجام عملیات های لازم را داریم ضمن اینکه حدود 15 دستگاه آمبولانس در محل مستقر هستند. . در صورت لزوم بیمار را به مراکز درمانی شهری ارجاع دهید.

وی از افتتاح این بیمارستان در پایان هفته آینده خبر داد و اظهار داشت: این بیمارستان تا 2 روز بعد از اربعین به زائرین خدمات رسانی می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید