راه اندازی دو بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در شرق و غرب هرمزگان

زمان: 09:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1792941

به دستور فرمانده نیروی دریایی سپاه، دو بیمارستان صحرایی هر کدام با ظرفیت بالای 40 تخت برای ارائه خدمات درمانی مطمئن به هموطنان جنوب کشور در شرق و غرب استان هرمزگان راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) به دستور امیر دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو بیمارستان صحرایی با کلیه امکانات و تجهیزات تخصصی در بندر سیریک و بندر چارک در استان هرمزگان.
سردار تنگسیری در مراسم افتتاحیه این بیمارستان ها گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر پایه نهادی مردمی در بین مردم و بنا به تاکیدات حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و فرمایش فرمانده شجاع و ولایتمدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنا شده است. در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) دخت نبی مکرم اسلام، همرزمان جهادگر فرماندهی بهداری نیروی دریایی سپاه توانستند روحیه مردمی سپاه را حفظ کرده و به ارائه ادامه دهند. کمک و خدمات رسانی به مردم بیمارستان با تمامی تجهیزات و امکانات در شرق و غرب استان هرمزگان.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما متعهد هستیم در هر زمینه ای بر اساس اصل «وحدت بین مسلمانان» با بسیج ظرفیت و امکانات در هر جا که لازم است برای حفظ امنیت و منافع مردم کشورمان خدمات ارائه دهیم و کمک کنیم. آنها (در چه سنی و چه شیعه ای) وظیفه ذاتی خود و خدمتگزار این مردم را ولایتمداری و انقلابی بودن می دانیم.
تنگسیری افزود: این بیمارستان ها که امروز افتتاح می شوند شامل اورژانس، رادیولوژی، اطفال، چشم، داخلی، زنان، دندانپزشکی، سونوگرافی و داروسازی است و در کل واحد بیمارستانی آماده ارائه خدمات بهداشتی به مردم هستند. “بودن.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: پزشکان، پرستاران و همه همکاران ما در مرکز بهداری نیروی دریایی سپاه آمادگی کامل برای ارائه خدمات درمانی به مردم عزیز کشورمان در مکان های لازم را به صورت جهادی و خالصانه دارند. به درخواست وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی.
تنگسیری گفت: امیدواریم با عنایت و عنایت خداوند متعال و همت کادر بهداشت و درمان و پرسنل زحمتکش بیمارستان و البته با حمایت عزیزان در امر سلامت و واکسیناسیون، بر رفع بیماری فائق آییم. ویروس کرونا و سلامت عمومی در جامعه گسترش

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید