استقبال بازدیدکنندگان از بخش مشاوره قرآن محور


ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1834914

مدیر فنی واحد مشاوره قرآنی به ارائه مبانی قرآن کریم پرداخت;

مسئول فنی اداره مشاوره قرآنی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: از ابتدای نمایشگاه تاکنون شاهد استقبال بسیار بالای بازدیدکنندگان از معاونت قرآن کریم بوده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعیده بیداد، مسئول فنی معاونت قرآن در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار کیم فردا گفت: یکی از اهداف مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم این است که کاهش آسیب های اجتماعی و توانمندسازی زنان در سال های اخیر اقدامات خوب و عملیاتی توسط این موسسه در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به ایجاد بخش مشاوره قرآن محور در این نمایشگاه گفت: در این بخش با حضور مشاوران برجسته سمیناری و دانشگاهی، انواع مشاوره های آموزشی، آموزشی، شخصی، حقوقی، زوجین و پیش از ازدواج انجام می شود. به بازدیدکنندگان رایگان ارائه شود.

بیداد ضمن خوشامدگویی بسیار خوب به خانواده ها گفت: برخلاف کلینیک های مشاوره در نمایشگاه شاهد حضور خانواده ها در بخش مشاوره هستیم که باعث همدلی و حل مشکل شده است.

وی با بیان اینکه در این بخش، مشاوره های قرآنی با رویکرد اسلامی ارائه می شود، تاکید کرد: استقبال به حدی است که در برخی روزها بیش از 300 مشاوره ارائه می شود و بررسی های انجام شده از سوی مشاوران رضایت زیادی را نشان می دهد. روی آنها هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید