افزایش تعداد بازدیدکنندگان از بانک های مواد غذایی / وضعیت زندگی مردم در آمریکا خوب نیست


ساعت: 05:32
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1911986

به دنبال افزایش قیمت مواد غذایی در ایالت تگزاس، این روزها تعداد بازدیدکنندگان از بانک های مواد غذایی به شدت افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ طی سال گذشته برخی از اقلام غذایی مانند تخم مرغ حدود 30 درصد افزایش قیمت داشته اند. این مشکل برای بسیاری از افراد کم درآمد تگزاسی است.

مدیر بزرگترین شبکه بانک مواد غذایی در تگزاس گفت: از دو سال پیش که اپیدمی کرونا در ایالات متحده شروع شد، فقدان امنیت غذایی در ایالت های مختلف آشکارتر شده است، بنابراین فکر می کنم اکنون همه می دانند که گرسنگی یک مشکل است. ، که نباید از آن غافل شد. او نادیده گرفته شد.»

او از نمایندگان ایالت تگزاس خواست تا بودجه بانک های مواد غذایی را دو برابر کنند و هر چه سریعتر 20 میلیون دلار برای تامین غلات، محصولات کشاورزی و مکمل های غذایی تصویب کنند.

شرایط زندگی مردم در اکثر ایالت های آمریکا مناسب نیست. به تازگی نشریه آمریکایی نیوزویک در گزارشی نوشته است که برخی از ساکنان ایالت کالیفرنیا به دلیل شرایط ناپایدار اقتصادی و تورم بالا به تهیه غذای ارزان از مکزیک روی آورده اند.

علاوه بر این، نتایج یک نظرسنجی جدید موسسه Qualtric نشان می دهد که با افزایش هزینه های زندگی در ایالات متحده، بیش از نیمی از آمریکایی هایی که دستمزد دریافت می کنند، شغل دوم یا بیشتر را در نظر گرفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید