استقلالی: دعوت این بازیکن به تیم ملی مایه شرمساری است

استقلالی: دعوت این بازیکن به تیم ملی مایه شرمساری است

با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام مربی بدنساز تیم استقلال و مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی برخی بازیکنان، این موضوع با واکنش برخی از پیشکسوتان استقلال مواجه شد.
محمد نوری در گفت وگو با خبرورزشی از اسرار لیگ در دیدار استقلال مقابل هواداران و همچنین دعوت محمدحسین کنعانی زادگان بعد از اتفاقات جزئی در ماه گذشته و البته لیست جدید تیم ملی صحبت کرد.

شنیده اید بدنساز تیم استقلال در مورد بازی استقلال مقابل هواداران تذکر جدی داده است که بازیکنان ممکن است دچار سکته قلبی شوند؟

این یکی از ترفندهای دیگر فوتبال ما به خصوص در سازمان لیگ است. متأسفانه مسئولان بی تدبیر این سازمان هر کاری را که می خواهند انجام می دهند و کسی نیست که جلوی آنها را بگیرد. این رفتارها یادآور یک چیز خاص است.

موضوع شما چیست

اینکه استقلال نیم فصل قهرمان شده و هیچکس نمی تواند جلوی او را بگیرد. آنها در زمین به استقلال نمی رسند، می خواهند بچه های این تیم را به این شکل بکشند و بکشند. بازیکنی که بدنش برای یک بازی 90 دقیقه ای آماده نیست چطور می تواند یک مسابقه کامل را بدون سیو انجام دهد؟ بدنساز استقلال به موقع هشدار داد. جنایت می کنند. یکی جلوی این وضعیت رو بگیره آقای وزیر ورزش! برای ارسال نظر باید وارد سیستم شوید.

چرا استقلال به طور رسمی بازی را لغو نکرد؟

چه چیزی می تواند واضح تر از این باشد؟ آیا آنها نمی دانند که بازیکنان استقلال مشکل عروق کرونر دارند؟ چطور می توانند فردا تست بدهند و بگویند خب حالا بعد از یک هفته استراحت 90 دقیقه بدویم؟ همه این بازیکنان خانواده دارند. برخی از آنها فرزند دارند. کی اگه خدای نکرده وسط بازی دلشون میگیره و زمین میخورن که میخوان جواب خانواده هاشون رو بدن؟ زیرساخت های فوتبال ما یک حرفه نیست.

لیست تیم ملی چطور؟

من برای آقای اسکوچیچ متاسفم! او ثابت کرد که در تیم ملی اقتدار ندارد و هیچ کاری نمی کند.

تو چی میگفتی

بالاخره چطور ممکن است بازیکنی که فیلم رفتار زشت و شرم آورش در همه جا پخش شده و توسط مردم ایران، آسیا و جهان دیده می شود دوباره به تیم ملی دعوت شود؟ در همه جای دنیا محروم بود. اتفاقاتی که باعث شرمساری همه مردم ایران شد. آیا پرونده کنعانیان متولد کمیسیون اخلاق تمام شده است؟ این اتفاقات مایه شرمساری ماست. اما حضور یا عدم حضور او چه تاثیری در تیم ملی دارد وقتی این همه بازی را در تیم ملی انجام داده است؟

در مورد دعوت استقلالی ها به تیم ملی صحبت نمی کنید؟

فقط سیاوش یزدانی دعوت شد! چطور ممکنه؟ (خنده) تیم برتر لیگ برتر باید حداقل 7 بازیکن در تیم ملی داشته باشد.

اما گفته می شود حسین زاده و مهدی پور هم در لیست بودند اما به خاطر تاج از دست رفتند؟

این یکی دیگر از بازی های آنهاست. این حرف ها برای ما که در فوتبال استخوان شکسته ایم مضحک است. میخوای آب به سر میلیون ها استقلالی بمالی؟ کاملا مشخص است که تیم ملی با گروهک ها و راهزنان بسته می شود. آنجا هم قربانی گذاشته اند و برای لیست تیم ملی هر کاری می خواهند انجام می دهند. ما همیشه برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرده‌ایم و تا زنده هستیم این کار را می‌کنیم، اما نمی‌توانیم روی این کشتارها چشم بپوشیم.

دیدگاهتان را بنویسید