استقلالی ها به خداداد افشاریان حمله کردند

استقلالی ها به خداداد افشاریان حمله کردند

در دقیقه 62 دوم دیدار تیم های استقلال و آلومینیوم اراک، یک موقعیت گل خوب برای آبی پوشان تهرانی باز شد. در این صحنه و روی یک حرکت از جناح چپ، جعفر سلمانی در زمین توپ را به سمت دروازه فرستاد که توسط مدافع کناری اراکی به عقب برگشت اما ریباند به محمد محبی رسید که با یک ضربه کناری سعی کرد دروازه را باز کند. .آهسته اما ضربه او به دست باهوش مدافع آلومینیوم افتاد و تبدیل به گل نشد.

بلافاصله پس از این صحنه بازیکنان استقلال در محوطه جریمه به داور اشاره کردند و به خطا و پنالتی اعتقاد داشتند اما داور دستور ادامه بازی را داد. بازیکنان استقلال به سمت وحید کاظمی رفتند و به او گفتند که توپ توسط بازیکن حریف خورده است اما کاظمی به این مشکل توجهی نکرد. همین مشکل کافی بود تا هواداران استقلال در فضای مجازی و با اشاره به اتفاقات دیدارهای قبلی مقابل ذوب آهن و فولاد خوزستان و اشتباهات داور در عدم اعلام پنالتی این دو تیم خداداد نسبت به این موضوع موضع گیری کنند. افشاریان، رئیس هیئت داوران، علامت گذاری شد. حملات قوی انجام دهید

نتایج کسب شده در سایر دیدارها باعث شد تا هواداران استقلال که از داوری ناراضی بودند، اعتراض بیشتری کنند. از افشاریان پرسیده شد پنالتی که داور می تواند بزند چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید