استقلالی ها راه نجات را به این ستاره نشان دادند!

استقلالی ها راه نجات را به این ستاره نشان دادند!

هافبک ازبکستانی که در نیم فصل لیگ بیست و یکم به توصیه فرهاد مجیدی به استقلال آمد، در لیگ فعلی مورد استفاده ساپینتو قرار نگرفته است، بنابراین مشخص است که سرمربی پرتغال به او اعتقادی ندارد. سبک بازی

حتی در روزهایی که استقلال بازیکنی در خط هافبک نداشت امانوف مورد اعتماد ساپینتو نبود و به همین دلیل شایعات زیادی در مورد او شنیده می شد.

این ستاره ازبکستانی تا پایان فصل جاری با استقلال قرارداد دارد اما حضور نداشتن در این تیم (عضو یا تعویض) مشکل رضایت بخشی برای او نیست. از سوی دیگر امانوف از توافق مالی با استقلال برای فسخ قرارداد راضی نیست و به مدیران باشگاه اعلام کرده است که اگر بخواهند نام او را از لیست خارج کنند باید پول او را به طور کامل پرداخت کنند.

موضوع مهم در این زمینه کامل بودن لیست استقلال است. اگر آبی ها پنجره نقل و انتقالات خود را باز کنند و بخواهند بازیکن جدیدی جذب کنند، باید برای هر بازیکن یک بازیکن را از لیست حذف کنند. به همین دلیل جدایی آمانوف از نزاویسیموست یک امر انتخابی ساپینتو و مدیران محسوب می شود.

در چنین شرایطی استقلالی ها به آمانوف گفته اند اگر پیشنهادی برای نقل و انتقالات زمستانی وجود دارد به باشگاه بگوید تا فسخ قراردادش آماده شود. اگرچه هنوز به طور رسمی چیزی در این زمینه اعلام نشده است، اما به نظر می رسد در روزهای آینده شاهد اتفاقاتی باشیم که زمینه ساز جدایی آمانوف شود.

دیدگاهتان را بنویسید