استقلال می تواند جانشین ساپینتو را انتخاب کند؟

استقلال می تواند جانشین ساپینتو را انتخاب کند؟

پس از شکست استقلال مقابل تراکتورسازی در تبریز بلافاصله رسانه ها مبنی بر برکناری سرمربی پرتغالی این تیم در رسانه ها ظاهر شدند. شایعه ای که بعد از 24 ساعت توسط مدیران باشگاه تکذیب شد.

در این بین موضوعات مختلفی مطرح شد که بیشتر آنها مربوط به پنجره بسته نقل و انتقالات باشگاه بود. با توجه به اخبار هفته های گذشته مبنی بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال و اینکه سرمربی همین تیم بعد از بازی مقابل مس رفسنجان گفت: نمی دانم شرایط پیش روی باشگاه از نظر نقل و انتقالات در میانه چگونه است. فصل. صحبت کردن.” به همین دلیل مطرح شد که اگر استقلالی ها به هر دلیلی بخواهند با سرمربی او همکاری نکنند، او نمی تواند سرمربی جدیدی به خدمت بگیرد.

دلیل جایگزینی احتمالی ساپینتو نیز مربوط به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بود، اما در ادامه اخبار ورزشی مشخص شد که این محدودیت ها در رابطه با اعضای کادر فنی شامل شرایط دیگری نیز می شود.

در تماس با سازمان لیگ از مسئولان مربوطه در کمیته نقل و انتقالات مطلع شدیم که محدودیت فیفا در رابطه با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فقط شامل بازیکنان می شود. بنابراین اگر باشگاه استقلال قصد تغییر سرمربی و کادرفنی را داشته باشد و یا به هر دلیلی و هر زمانی بخواهد همکاری با ساپینتو را قطع کند، می تواند سریعا سرمربی جدید خود را معرفی و قرارداد او را در سازمان لیگ امضا کند.

باید توجه داشت؛ خجت کریمی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال موضوع فسخ قرارداد ساپینتو را قاطعانه تکذیب کرد و از هواداران خواست به این شایعات توجه نکنند.

لازم به ذکر است؛ تیم استقلال پنجشنبه این هفته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در تهران میزبان تراکتورسازی است.

دیدگاهتان را بنویسید