استقلال می خواهد پسر اسطوره پرسپولیس را جذب کند؟!

استقلال می خواهد پسر اسطوره پرسپولیس را جذب کند؟!

عابدزاده در 30 بازی که در قفس پانفرادینا انجام داد 9 بار دروازه خودی را نگه داشت. عابدزاده 7 بازی اخیر لیگ دسته دوم اسپانیا را از روی نیمکت یا روی سکوها تماشا کرده است و نتوانسته مانع سقوط پونفرادینا شود. البته این سوال هم در نوع خود جالب بود. باشگاه پونفرادینا از امیر خواست تا قراردادش را تمدید کند اما وقتی با پاسخ منفی مواجه شد، دروازه بان ایرانی را به نیمکت رساند. اتفاق عجیبی که در برخی تیم های اروپایی شاهد آن بوده ایم و البته این بار به امیر عابدزاده برخورد کرد.

البته امیر عابدزاده در دو فصل حضورش در پونفرادینا -اگر هفته های آخر را در نظر بگیریم- دروازه بان اصلی تیمش بود و البته بازی های خوبی مقابل تیم هایی مثل لوانته، لاس پالماس و ختافه انجام داد. پونفرادینا در این فصل از لیگ دسته دوم اسپانیا سقوط کرد و عابدزاده تصمیم گرفت مقصد دیگری را برای فصل آینده انتخاب کند.

به گزارش سایت اسپانیایی eldesmarque، عابدزاده هدف پلان B رئال ساراگوسا است. در بخشی از اخبار این رسانه آمده است: «مدیر ورزشی به دنبال دروازه بان دیگری برای رقابت با کریستین آلوارز است و به نظر می رسد همه چیز او را پیدا کرده است. نام این دروازه بان امیر است. به گزارش این سایت، امیر عابدزاده گزینه دوم رئال ساراگوسا در خط دروازه بانی است و هدف از جذب او این است که بتواند با آلوارس رقابت کند و در غیاب دروازه بان آرژانتینی، امیر می تواند گلزنی را برای ساراگوسا تضمین کند.

عابدزاده در ماریتیمو پرتغال و پونفرادینا به عنوان دروازه بان اول حضور داشت و قطعا نمی خواهد دروازه بان دومی در لیگ دسته دوم اسپانیا بماند. البته وست بروم به همراه سرمربی اسپانیایی خود خواهان جذب امیر هستند و مذاکرات در این زمینه ادامه دارد. همچنین در خبری عجیب یکی از هواداران استقلال در فضای مجازی نوشت این تیم به دنبال امیر عابدزاده است. خبر عجیبی که نه واقعیت دارد و نه امیر به آن پاسخ مثبت می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید