استقلال نشان داد در لیگ برتر خیلی پیشتاز نیست/ هر که بگوید پنالتی است قبول دارم جز مظفری زاده و خسروی!


ساعت: 20:29
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812178

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: شرایط بازی نشان داده که هر دو تیم چیزی جز برد نمی خواهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساکت الهامی در نشست خبری پس از تساوی نساجی و استقلال گفت: امروز شاهد فوتبال باکیفیتی بودیم. استقلال نشان داده که در لیگ برتر چندان هم پیشرو نیست. هر دو تیم با فکر پیروزی وارد زمین شدند و هر دو تیم موقعیت های بسیار خوبی داشتند. شرایط بازی به خوبی نشان داد که هر دو تیم چیزی جز پیروزی نمی خواهند. می توانم به بچه های تیم افتخار کنم که مقابل تیمی که 21 هفته است شکست نخورده خوب بازی کردند.

وی افزود: در نیمه دوم شرایط آنطور که می خواستیم نشد و به دلیل دو اشتباه متوالی متین کریم زاده و اخطار او مجبور شدیم او را عوض کنیم. متاسفانه دوباره مجروح شد هر چه مسابقه جلوتر می رفت باد شدیدتری می وزید و در 20 دقیقه آخر شرایط به ضرر ما بود و حتی اجازه ورود به زمین حریف را هم نداشتیم. استقلالی ها از این تاکتیک استفاده کردند و خودشان را برای بازی مستقیم آماده کردند و در این بازی مستقیم یکی دو موقعیت برای زدن گل داشتند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازی به قدری جذاب بود که هم من و هم استقلال توانستیم از بازی برنده خارج شویم. به این بازی خوب باید داوری خوب صفایی و کمک های ابوالفضلی و سلطانی را هم اضافه کنیم. به این قضاوت خوب تبریک می گویم. صفایی نشان داده که چقدر توانمند است و نمی دانم چرا در میادین بین المللی از آنها استفاده نمی شود. داور و برادران حیدری می توانند دربی را قضاوت کنند.

الهامی با اشاره به خطای داور در دقایق پایانی و اجرا نشدن پنالتی واقعی مقابل ارسلان مطهری خاطرنشان کرد: صفایی پنج متر با صحنه فاصله داشت و چون در این سمت زمین بودم، ابتدا ارسلان مطهری را دیدم که در حال دویدن بود. حرف داوران خبره را قبول دارم به جز دو نفر سعید مظفری زاده و علی خسروی اما پنالتی نبود! برای همین می گویم که صفایی بهترین قضاوت را کرد.

وی ادامه داد: البته مظفری زاده می گوید برای جذب فالوور پنالتی بود و علی خسواری هم پنالتی شیک می گوید! تهیه کننده فوتبال برتر مرد خوبی است، اما باید نظرش را تغییر دهد. او و مجموعه اش 95 درصد سالم هستند اما این برنامه برای عشق و برای همه ایرانیان نیست. ما، پرسپولیس، استقلال و سپاهان خوب هستیم و نباید در مورد تیم های خاصی اظهار نظر کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید