استقلال نیاز به انتقام از پرسپولیس در جام حذفی دارد

استقلال نیاز به انتقام از پرسپولیس در جام حذفی دارد

شاهین بیانی در گفت و گو با خبروشی درباره شکست استقلال مقابل پرسپولیس در دربی گفت: متاسفانه آبی پوشان با افتخار وارد زمین شدند و پس از دریافت گل از ترس شکست نتوانستند بازی خوبی ارائه دهند. سه استقلالی ها برخلاف هفته های گذشته در دربی بازی نکردند و نتوانستند کارهای تاکتیکی ای را که مقابل رقبای پرسپولیس انجام داده بود به نمایش بگذارند.

وی افزود: تیم ساپینتو در خط هافبک مشکلات زیادی داشت و هافبک های این تیم نتوانستند به خوبی مهاجمان را تغذیه کنند. آنها نتوانستند بازی کنند و پاس عمقی بدهند و به همین دلیل گل محمدی هافبک در خط هافبک عالی بود.

وی در مورد صحنه پنالتی ادعایی که استقلالی ها به داور اعتراض کردند، گفت: به نظر من تصمیم پیام حیدری جدا از صحنه پنالتی مشکلی نداشت، اما چیزی که مشهود بود برخورد توپ به دست مدافع پرسپولیس بود و همه چیز در محوطه جریمه پرسپولیس به وضوح قابل مشاهده است. اگر داور پنالتی می زد، روند بازی عوض می شد و استقلال پیروز میدان بود.

کاپیتان سابق آبی ها با اشاره به نیمکت نشینی ارسلان مطهری خاطرنشان کرد: نیمکت نشینی مطهری برای این بازی عجیب بود. مطهری بازیکن بزرگی است که سابقه بازی خوب مقابل پرسپولیس و زدن 4 گل در دربی را دارد و چنین بازیکنی که به دربی باز معروف است نباید روی نیمکت باشد. بهتر است بگوییم نیمکت نشینی مطهری باعث خوشحالی پرسپولیسی ها شد.

شاهین بیانی در ادامه توضیح داد: ساپینتو در این فصل نتایج بدی کسب نکرد و با توجه به مشکلاتی که باشگاه داشت، فکر می کنم استقلالی عملکرد رضایت بخشی داشت. یادتان باشد لیگ برتر هنوز تمام نشده و اتفاقات فوتبالی می تواند به سود استقلال بیفتد در حالی که استقلال هم مدعی جام حذفی است و می تواند در جام حذفی انتقام پرسپولیس را بگیرد.

مدافع سابق استقلال در پایان خاطرنشان کرد: همچنان معتقدم ابوالفضل جلالی باید برای استقلال بازی کند و نمی دانم چرا جعفر سلمانی بر این مدافع ملی پوش ترجیح داده می شود. سلمانی برای بازی های بزرگ مناسب نیست و عجیب بود که جلالی در روز دربی نیمکت نشین نبود زیرا استقلال بعد از گل خورده سیستم خود را تغییر داد و به سانترها روی آورد اما رضا میرزایی که یک وینگر است به میدان آمد. موقعیت غیر تخصصی بود و نمی توانست توپ های خوبی ارسال کند.

دیدگاهتان را بنویسید