استقلال و پرسپولیس نقش کلیدی در معادلات سقوط لیگ برتر دارند

استقلال و پرسپولیس نقش کلیدی در معادلات سقوط لیگ برتر دارند

در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، هر سه تیم انتهای جدولی که تهدید به سقوط به لیگ یک بودند، شکست را پذیرفتند، بنابراین این سه شکست همزمان منجر به حذف هیچ یک از تساوی آنها در لیگ برتر نشد. دو هفته گذشته

در هفته بیست و هشتم تیم اول شهرخودرو مشهد بود که با 3 شکست توسط سپاهان در اصفهان آماده و با انگیزه بود. سپاهانی ها که آرزوی کسب مقام دوم جدول را از پرسپولیس داشتند، با انگیزه و تمام توان به میدان آمدند و در خانه موقتا و تا زمان تکلیف پرسپولیس – تراکتورسازی قاطعانه توانستند تیم انتهای جدولی را شکست دهند. تهران را در رده دوم جدول قرار دهید.

فجر سپاسی دیگر تیمی که به لیگ یک سقوط کرده بود در خانه با یک گل مغلوب ذوب آهن شد تا وضعیت این تیم همچنان بحرانی باشد. گهر در سیرجان بود تا این تیم به طور کامل از خطر سقوط نجات پیدا نکند.

در هفته بیست و نهم این رقابت ها تیم شهرخودرو که بیشترین خطر سقوط را دارد باید در جاده به مصاف پرسپولیس برود که آخرین امید برای بقای شاگردان داوود سیدعباسی است.

شاگردان سید عباسی نه تنها برای بقا مجبور به پیروزی در این بازی هستند بلکه باید به شکست نفت مسجد سلیمان مقابل صنعت نفت آبادان امیدوار باشند. این در حالی است که نفت مسجد سلیمان در صورت پیروزی در این بازی خانگی شانس زیادی برای بقا خواهد داشت و سقوط شاهرود به لیگ یک با هر نتیجه ای برابر پرسپولیس قطعی می شود.

فجر سپاسی در هفته بیست و نهم به تراکتور می رود و کار آسانی برای زنده ماندن نخواهد داشت. بازیکنان نه تنها محکوم به پیروزی در این دیدار و حتی آخرین دیدار هستند، بلکه باید امیدوار باشند که نفت مسجد سلیمان برای حفظ سهمیه خود در لیگ برتر، امتیازی از دست بدهد.

برنامه بازی های باقیمانده لیگ برتر نشان می دهد که تیم های شهرهدی و نفت ماسد سلیمان باید در هفته های اخیر به مصاف استقلال و پرسپولیس بروند که نشان دهنده تاثیر سرخابی های تهرانی بر معادلات انتهای جدول است.

برنامه 3 تیم دیگر که چهره 2 تیم در حال سقوط را مشخص می کند.

هفته بیست و نهم سه شنبه 23 خرداد از ساعت 20.

پرسپولیس – شهر ماشین

نفت مسجد سلیمان – صنعت نفت

تراکتور – فجر سپاسی

هفته سی ام یکشنبه 8 خرداد از ساعت 20:00

شهرخودرو فولادی است

استقلال – نفت مسجد سلیمان

فجر سپاسی – پرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید