خبرنگاران نقش کلیدی و موثری در اطلاع رسانی به مسئولان دارند


ساعت: 09:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890772

علی صفدری گفت: خبرنگاران نقش کلیدی و موثری در افزایش آگاهی آحاد مردم و مسئولان دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، علی صفدری در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در سالن انتظار برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاران دلواپس، دانا و ثابت قدم برای اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم تلاش زیادی می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود: امروز فرصتی برای قدردانی از زحمات این عزیزان در عرصه رسانه است. هر کدام از ما فرزند این زمین هستیم و سلایق و علایق متفاوتی داریم. اما همه ما یک دیدگاه، هدف و مسیر مشترک داریم و آن تلاش برای حفظ اقتدار نظام اسلامی است.

وی در خصوص ارائه خدمات به خبرنگاران گفت: امروز برای توسعه استان بزرگترین و مهمترین نیاز استان همدلی و مهربانی است؛ در حالی که در این زمینه باید با همدلی و همدلی به خبرنگاران گفت. بیش از هر زمان دیگری نیاز به گفتگو، مذاکره و همدلی وجود دارد.

صفدری افزود: اگر قرار است کرمانشاه قدم به قدم و سریع بر مشکلاتی مانند مشکلات اشتغال، فرهنگی و اقتصادی فائق آید بهترین راه کمک و همدردی با مسئولان، مردم و اصحاب رسانه است.

وی خاطرنشان کرد: گاهی مسئولان از مشکلی مطلع نیستند و خبرنگاران آن را پوشش می دهند تا در تسریع در رفع مشکلات موثر باشند.

مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی کرمانشاه با اشاره به اینکه خبرنگاران دغدغه کمک به مردم و مسئولان را دارند، گفت: این قشر سلیقه، احزاب، گرایش هایی دارند که دور هم جمع می شوند و برای حمایت و رفع مشکلات تلاش می کنند، با مردم در ارتباط هستند. مسئولین انتقاد می کنند و نصیحت می کنند و اگر اتفاق تلخی بیفتد صادقانه می پوشانند تا مشکل حل شود، پس امروز روز شکرگزاری یکی از اصیل ترین و مظلوم ترین جامعه اهالی رسانه است.

وی ادامه داد: ایران امروز ما ایران مقتدر است، ایرانی نقش آفرین در تصمیمات امروز جهان، ایرانی سرشار از سربلندی، ثبات، استقامت و پیشرفت و این حاصل تلاش عزیزان است. مردم، مسئولان و رسانه ها».

صفدری تصریح کرد: امروز جنگ روایتی، جنگ تفسیری، جنگ تحریمی است و رسانه ها باید با دشمن مقابله کنند و نقش آفرینی کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز جنگ ما جنگ رسانه ها و عملیات روانی است، گفت: رسانه ها و خبرنگاران صادقانه و مظلومانه کار می کنند و اجازه نمی دهند حقایق وارونه به مردم نشان داده شود.

این مسئول ادامه داد: به گفته شهید سلیمانی، قهرمان جاودانه ملت ایران، اولین نشانه اقتدار اتحاد در برابر دشمن است. قطعا در هر کشوری دیدگاه ها، سلیقه ها و احزاب مختلفی وجود دارد که باید برای پیشرفت جامعه تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب وظیفه خبرنگاران انتقال علم و حقایق است، از این رو خبرنگاران نقش کلیدی و موثری در اطلاع رسانی به مردم و مسئولان دارند و این حضور لازمه خدمت به نظام و مقدسات است. انقلاب

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید