رویارویی جهادگران با دشمنان نقش موثری در خنثی کردن توطئه ها دارد


ساعت: 19:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917511

فرمانده ارتش گفت: امروز مقابله با توطئه دشمن برای تضعیف روحیه ملت ایران بزرگترین جهادی است که در خنثی کردن توطئه دشمن نقش موثری دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه خاتم الانبیاء(ص) پدافند هوایی ارتش گفت: نیروهایی که انقلاب اسلامی مکاتب لیبرالیسم و ​​کمونیسم را به چالش خواهد کشید و نظام سلطه در جهان الگوی جدیدی را برای آنها ترسیم و ارائه کرده است و این دلیل دشمنی نظام حاکم با انقلاب اسلامی است.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه قدمت تعارض حق و باطل به قدمت تاریخ بشر است، اظهار داشت: پس از هزاران سال تضاد حق و باطل، نظام الهی تعالی یافته است، نظامی که انبیا و ائمه (ع) برای رسیدن به آن تلاش می کنند. خدایا این نظام به هدفش برسد.

وی هدف نهایی دشمنان جمهوری اسلامی ایران را فروپاشی کشور ایران عنوان کرد و افزود: دشمنان ما در هفته های اخیر با ایجاد فضا برای رسانه های شیطان صفت، برخی را گمراه کرده اند. اما آنها هم می دانند که این یک فکر خام و یک خیال باطل است که می توانند به جمهوری اسلامی و ایران آسیب جدی وارد کنند. زمانی که نظام جمهوری اسلامی نهال جوانی بود، دشمنان با توطئه ها و توطئه های مختلف دردسرهای زیادی ایجاد کردند، اما در مقابل انقلاب اسلامی شکست خوردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: اکنون که نظام اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده است، دشمنان هرگز موفق نخواهند شد.

امیر موسوی ادامه داد: کشور برای حفظ حرم، نذورات، استقلال، تمامیت ارضی و امنیت خود ده ها هزار شهید و جانباز تقدیم کرده است و ارتش جمهوری اسلامی برای حفظ این دستاوردها پیشگام و پیشمرگه مردمی است.

وی ارتش جمهوری اسلامی ایران را با دیگر ارتش های دنیا متفاوت می داند و خاطرنشان می کند: ارتش جمهوری اسلامی ایران تابع استان و یک سازمان استانی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به جنگ ترکیبی علیه کشور گفت: دشمن با تمام توان در ابعاد سیاسی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی وارد جنگ علیه کشور شد و با توجه به تهاجم ترکیبی دشمن باید از دفاع ترکیبی و همه جانبه استفاده کند.

سرلشکر موسوی در پایان با اشاره به اهمیت امید آفرینی در کشور گفت: امروز مقابله با توطئه دشمن برای ناامید کردن و ناامید کردن ملت ایران بزرگترین جهادی است که در خنثی کردن توطئه دشمن نقش موثری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید