اسطوره فوتبال برزیل پیش بینی کرد: ایران صعود خواهد کرد

اسطوره فوتبال برزیل پیش بینی کرد: ایران صعود خواهد کرد

کافو، اسطوره فوتبال برزیل پیش بینی کرده است که تیم ملی ایران در کنار انگلیس به مرحله حذفی گروه B جام جهانی صعود کند.

کافو در یک برنامه تلویزیونی قطری مسابقات جام جهانی را پیش بینی کرد و تیم هایی را که از هر گروه صعود می کنند و همچنین برندگان مرحله حذفی به فینال را مشخص کرد.

پیش بینی می شود قهرمان مورد نظر کافو تیم ملی کشورش برزیل باشد. کافو پیش بینی کرد که دو تیم قطر و هلند به مرحله دوم گروه اول صعود کنند و در گروه دوم پس از تیم انگلیس به تیم ملی ایران اشاره کرد و بالاتر از تیم های ولز و ولز قرار داد. آمریکا.

به این ترتیب او پیش بینی می کند ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف هلند برود و البته مغلوب این تیم اروپایی شود.

اسطوره فوتبال برزیل همچنین گفت که دو تیم برزیل و آرژانتین در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می روند که این دیدار با پیروزی برزیل به پایان می رسد و در دیگر بازی نیمه نهایی دو تیم فرانسه و پرتغال به مصاف هم خواهند رفت. روی میز مقابل هم قرار می گیرند و فرانسه به فینال می رود.

بر اساس پیش بینی کافو، برزیل در دیدار پایانی می تواند فرانسه را شکست دهد و برای ششمین بار جام قهرمانی را از آن خود کند.

از دیگر پیش بینی های جالب کافو این بود که پس از معرفی قطر به عنوان تیم دوم گروه A پس از هلند، نبرد این تیم با انگلیس (سردر گروه B) در مرحله یک هشتم نهایی را به سود قطر به عنوان میزبان جام جهانی رقم زد. . مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را ببینید. وی گفت در این مرحله قطر به فرانسه می بازد و به نیمه نهایی نمی رسد.

دیدگاهتان را بنویسید