اسپانسر 1.6 میلیاردی استقلال باعث خوشحالی آبی ها می شود؟

اسپانسر 1.6 میلیاردی استقلال باعث خوشحالی آبی ها می شود؟

اسپانسر اصلی تیم استقلال در بیست و یکمین دوره لیگ برتر در پایان همان فصل مذاکراتی را با مصطفی آجورلو مدیرعامل وقت استقلال برای ادامه همکاری انجام داد. مدیرعامل سابق استقلال (که قبل از فتح الله زاده هدایت این باشگاه را برعهده داشت) در ابتدای فصل جاری لیگ برتر در گفتگو با مدیران شرکت همراه اول به آنها قول داد که تبلیغات این شرکت بر روی پیراهن تیم استقلال قرار گیرد.

ظاهرا مدیران اولین شرکت- شرکت مدعی شده اند که با رقم مورد نظر آجورلو موافق نیستند و به همین دلیل قرارداد رسمی با باشگاه استقلال امضا نکرده اند. به همین دلیل در ماه های آخر و قبل از دربی بازیکنان باشگاه استقلال همیشه اولین تبلیغ همراه را روی پیراهن خود داشتند اما از این دیدار در هفته بیست و هفتم دیگر این تبلیغ روی پیراهن استقلال نوشته نشد تا مسائل بین استقلالی ها روشن شود. باشگاه و شرکتی که قبلا تبلیغ روی پیراهن این تیم بود.

در حال حاضر بازیکنان تیم استقلال به شدت به وضعیت درآمد خود معترض هستند و معتقدند مدت هاست پولی از این باشگاه دریافت نکرده اند و بدون دریافت حتی یک ریال در حال تمرین و مسابقه هستند. این در حالی است که گفته می شود به مصطفی ادجورلو از سوی مدیران شرکت اول قول داده شده که 160 میلیارد تومان معادل 1.6 میلیارد ریال روی پیراهن این تیم چاپ شود.

در حال حاضر جدال باشگاه استقلال و تیم اول ادامه دارد و بازیکنان ساپینتو منتظر واریز این مبلغ هستند تا سهم زیادی از طلب خود را بگیرند و این در حالی است که تنها دود این جدال از هوادارانی دیده می شود که انتظار تیم را داشتند. قهرمان شدن فصل قبل.تکرار میکنم اما…

دیدگاهتان را بنویسید