اسکان بیش از 1100 مسافر در مرکز اقامتی خراسان جنوبی


ساعت: 14:55
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881142

موسوی نژاد گفت: یک هزار و 148 فرهنگی در 8 پایگاه ستادی اسکان و مراکز اجتماعی آموزش و پرورش در اولین روزهای تابستان اسکان داده شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید علیرضا موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خاورستان از اسکان یک هزار و 148 نفر از فرهنگیان در 8 پایگاه اسکان ستاد مرکزی و مرکز بهزیستی آموزش و پرورش در اولین روزهای تابستان امسال خبر داد. .

وی افزود: برای استقبال مناسب و اسکان موقت میهمانان فرهنگی استان در تعطیلات تابستانی و در راستای ترویج فرهنگ گردشگری، 16 مدرسه با 159 کلاس درس علاوه بر امکانات آموزشی و تفریحی به این منظور اختصاص یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به همکاری 107 نفر از کادر آموزشی و اداری 8 شهرستان بشرویه، بیرجند، سرایان، سربیشه، فاروس، کاین، طبس و نخبندان با ستاد تابستانه موقت. اسکان استان، تصریح کرد: 159 کلاس برای اسکان مهمان، 73 کلاس ویژه، 52 کلاس از نوع “الف” و 34 کلاس از نوع “ب” هستند.

موسوی نژاد تصریح کرد: کانون تابستانی معلمان بهارستان علم و ادب از هفته پایانی خرداد ماه به طور رسمی کار خود را آغاز کرد و تا 24 شهریورماه آماده ارائه خدمات به معلمان است.

وی گفت: اهالی فرهنگ که خراسان جنوبی را به عنوان مقصد سفر خود برای بازدید از اماکن تاریخی، سیاحتی، تفریحی، زیارتی و سیاحتی علم و ادب بهارستان انتخاب کرده و یا مسیرهای مواصلاتی استان را برای رفتن به استان ها انتخاب کرده اند، می توانند به سامانه اسکان فرهنگیان به آدرس https://eskan.medu.ir و بدون مراجعه حضوری اسکان موقت خود را رزرو کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید