اسکوچیچ با ما قرارداد دارد اما …

اسکوچیچ با ما قرارداد دارد اما …

اسکوچیچ با ما قرارداد دارد اما من همچنان می گویم که هیچکس بالاتر از تیم ملی نیست. این بخشی از صحبت های میرشاد ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال در برنامه تلویزیونی سه شنبه شب است. در واقع مجیدی ضمن تایید قراردادش با دراگان اسکوچیچ، برای اولین بار تاکید کرد که چیزی فراتر از منافع ملی وجود ندارد که بتوان آن را به تغییرات احتمالی در ستاد تیم ملی تعبیر کرد. با این حال، این تمام ماجرا نیست و در پشت صحنه اتفاقات دیگری نیز رخ می دهد که قابل ذکر است.

با این حال این سوال که آیا با اسکوچیچ به جام جهانی 2022 قطر می رویم مهمترین و بزرگترین سوال و بلاتکلیفی فوتبالدوستان و فدراسیون و حتی خود اسکوچیچ است که هنوز پاسخی برایش وجود ندارد.
از یک سو شنیده می شود اراده لازم برای تغییر ترکیب تیم ملی در فدراسیون تا حدودی شکل گرفته است اما از سوی دیگر در فاصله کمتر از سه ماه به انتخابات، مدیران و چ. فدراسیون برای رفتار بیشتر با اسکوچیچ برای مدیران بعدی کار کنید.

البته دراگان تاکنون در تیم ملی باقی مانده و به کار خود ادامه خواهد داد، اما اینکه این چهره تا جام جهانی در راس تیم ملی فوتبال ایران بماند یا از همکاری با او دست بکشد، چندان در میدان کار نیست. و مسئولیت های مجدی به نظر می رسد این مربی تا انتخاب رئیس بعدی فدراسیون فوتبال در تیم ملی ایران دوام خواهد آورد.

بنابراین به نظر می رسد که اسکوچیچ حداقل تا 29 سپتامبر سرمربی باشد، اما مشکلات کار او از همان تاریخ شروع خواهد شد. چرا که رئیس بعدی فدراسیون باید تصمیم لازم را برای ادامه همکاری یا قطع همکاری با این رقم اتخاذ کند که با توجه به شواهد موجود به نظر می رسد در صورت تغییر در همان زمان اتفاق خواهد افتاد.

البته هر چه زمان بیشتر و فاصله تا جام جهانی کمتر شود، می تواند سرنوشت ملی پوش 98 ساله فرانسه (90 دقیقه پس از اخراج ایویچ) را پس از 24 سال برای هواداران فوتبال رقم بزند.

دیدگاهتان را بنویسید