قرارداد اسکوچیچ را در نسخه واقعی / دلاری قرارداد با دراگان قرار دهید!

ساعت: 15:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794904

اصل قرارداد نیز در فدراسیون فوتبال موجود است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: افرادی که خواهان تغییر قرارداد از ریالی به دلاری اسکوچیچ هستند این نسخه را منتشر کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران؛ حیدر بهاروند نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره قرارداد با دراگان اسکوچیچ گفت: زمانی که من سرپرست فدراسیون فوتبال بودم. با پیشنهاد من و موافقت کمیته فنی و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، آقای دراگان اسکوچیچ را به عنوان هدایت تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران انتخاب کردیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و افزایش نرخ ارز در کشور، قرارداد سرمربی تیم ملی را ریالی تعیین کرده ایم. این قرارداد توسط تیم حقوقی فدراسیون فوتبال تنظیم و امضا شد.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: برخلاف شایعات، این قرارداد تغییری نکرده و مبلغ قرارداد اسکوچیچ به صورت واقعی است. متن قرارداد نیز همین است و مورد تایید تیم حقوقی است که به امضای سرمربی تیم ملی نیز رسیده است و اصل قرارداد موجود و در فدراسیون فوتبال اجرا می شود.

بهاروند در پایان گفت: این قرارداد برای دستگاه های نظارتی نیز ارسال شد؛ به همین دلیل این سوال را جهت بررسی و برخورد قضایی به مراجع محترم قضایی فدراسیون فوتبال ارسال کرده ایم. بهتر است افرادی که مدعی تبدیل قرارداد به ریال به دلار پرش هستند این نسخه را منتشر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید