اسکوچیچ سزاوار احترام بیشتری است


ساعت: 19:22
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883889

امین منوچهری درباره بازگشت اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: این مربی کروات تیم ملی را به جام جهانی رسانده است بنابراین شایسته احترام بیشتری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امین منوچهری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز با اشاره به وضعیت استقلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی اظهار داشت: خوشبختانه استقلال در باشگاه استقلال کمی آرامش دارد و شرایط روز به روز بهتر می شود و با با رفتن مجیدی، مدیریت باشگاه قدم به قدم تصمیم گرفت و در نهایت موفق شد در سایه آرامش بازیکنان مورد نظر را جذب کند.

وی با تاکید بر اینکه زمانی که آرامش در باشگاه سردار آجورلو حاکم شد تصمیمات خوبی گرفت، افزود: جذب بازیکنانی چون شهباززاده، میرزایی، حمیدی فر، زواری و …. و تمدید قرارداد اکثر بازیکنان فصل گذشته مانند داسیلوا، چسمی و …. او گفت که مدیریت تا حد زیادی خواسته هواداران را برآورده کرده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران با ساپینتو پرتغالی به قهرمانی استقلال امیدواری؟ وی پاسخ داد: امیدوارم این اتفاق بیفتد زیرا استقلال شایسته بهترین ها است و شرایط در تیم خوب است و در آینده بهتر خواهد شد.

منوچهری در بخشی دیگر از این گفت و گو درباره ابقای مجدد اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: همچنان معتقدم تصمیم برکناری اسکوچیچ حرفه ای نبوده است چرا که این مرد با اخراج ویلموتس تیم ملی را در اختیار گرفت. کسی که انتظار موفقیت را نداشت اما توانست تیم ملی را به جام جهانی برساند.

وی یادآور شد: حتی اگر نیاز به اخراج اسکوچیچ بود باید مراسمی برای تجلیل از این مربی کروات برگزار می کردند و رفتار حرفه ای از خود نشان می دادند زیرا ایرانی ها به مهمان نوازی معروف هستند. اسکوچیچ یکی از مربیانی است که ادعا می کند با تیم ملی نتیجه می گیرد، بنابراین این مربی شایسته احترام بیشتری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید