بین ملی پوشان تفرقه نیست/ به اسکوچیچ احترام نمی گذاشتیم!


ساعت: 08:33
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1891888

وینگر تیم ملی فوتبال ایران گفت: نتوانستیم به خاطر سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم. در مجموع در این زمینه خوب عمل نکردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ وحید امیری، وینگر تیم ملی فوتبال ایران درباره وضعیت دراگان اسکوچیچ گفت: ما کمی کار اسکوچیچ را دست کم گرفتیم در شرایطی که کرونا دنیا را گرفته بود و تیم ملی ما از ورود به مرحله دوم مقدماتی بازماند. در مسابقات قهرمانی جهان، اسکوچیچ هدایت تیم ملی را برعهده گرفت. او تلاش کرد، برای دیدن بازیکنان به کشورهای مختلف سفر کرد و در شرایط کرونا اردوهای بسیار کمی برگزار کرد. در شرایطی که فدراسیون وضعیت خوبی نداشت تلاش کرد و زحمت کشید. نتوانستیم به سرمربی تیم ملی احترام لازم را بگذاریم. ناگفته نماند که در این زمینه خوب عمل نکردیم.

وی در ادامه گفت: هیچ تفرقه ای بین بازیکنان وجود ندارد و به دور از انصاف است که این شرایط را برای حضور در تیم ملی ملاک قرار دهیم، زیرا این بازیکنان همیشه در کنار هم بودند و تمام تلاش خود را برای بالا بردن پرچم ایران انجام دادند. بالاخره یک سری اتفاقات ناگوار رخ داد که برای کسانی که فوتبال را نمی فهمیدند عاقبت خوبی نداشت. همچنین به اتفاقاتی برمی گردد که در گذشته اتفاق افتاده و باید مدیریت می شد.

امیری درباره اتفاقات بین بازیکنان گفت: از مسئولان و بازیکنان می خواهم برای هدف ما که انجام بازی های خوب و شادی مردم است تلاش کنند. شک نکنید که بازیکنان ما از نظر دانش، اخلاق و شخصیت عالی هستند. رویدادهای گذشته گذشته است و قابل بازگشت نیست. خواهش می کنم بیایید همه دست در دست هم بگیریم بازیکنان خوبی هم داریم.

وی درباره وضعیت جسمانی خود تاکید کرد: در مورد وضعیتم با اسکوچیچ و پزشک تماس گرفته ایم اما در مورد مسائل دیگر صحبتی نکرده ایم چرا که خودم را در جایگاهی نمی بینم که در مورد تیم ملی اظهار نظر کنم. من بازیکنی هستم که تا جایی که بتوانم لباس تیم ملی را بر تن می کنم. در مورد مسائل دیگر، من سعی می کنم دخالت نکنم، زیرا هر چه می گوییم منجر به صحبت های دیگری می شود که به نظر من صحیح نیست. به هر حال افراد حاضر در فدراسیون و بازیکنان دوستان ما هستند و باید طوری رفتار کنیم که خدای ناکرده اتفاقی نیفتد و کسی از دست ما عصبانی نشود.

بالاخره وینگر تیم ملی فوتبال ایران به فوتبال بترت گفت: «هرکسی در هر پستی است باید تلاش کند کارش را به خوبی انجام دهد.» به شما قول می دهم که اتفاقات خوبی برای تیم ملی کشورمان رخ خواهد داد. امروز بهترین روزی است که در 100 روز گذشته داشته ام و اولین روزی بود که فرصت تمرین فوتبال را داشتم و از کسانی که این روز را برای من ساختند تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید