داستان مافیایی که ملی پوشان را بازی کرد. از اسکوچیچ انتظار این اقدامات را نداشته باشید

داستان مافیایی که ملی پوشان را بازی کرد.  از اسکوچیچ انتظار این اقدامات را نداشته باشید

طرفداری- رسانه های اسکوچیچ پیش بینی کردند که این مربی کروات با توجه به اتفاقات اخیر جایگزین کاپیتان تیم ملی شود و بازوبند را از جهانبخش بگیرد و سردار را امتحان کند! حتی برخی پا را فراتر گذاشتند و گفتند اسکوچیچ برای اینکه محکم به ناخن هایش بزند، مهدی طارمی را هم از تیم ملی حذف کرد. مثل کاری که ام ژاکت با اریک کانتونا و دیوید ژینولا قبل از جام جهانی فوتبال 98 فرانسه انجام داد!

باید منتظر بمانیم تا ببینیم اسکوچیچ این کارها را انجام می دهد یا خیر، اما با توجه به اطلاعاتی که از این مربی داریم، بعید می دانیم که او دست به چنین اقداماتی بزند و اساسا بهترین بازیکن تیم ملی را با او مطابقت نداشته باشد. گروه خونی. اسکوچیچ در اردوهای قبلی تاکید می کرد که حتی وقتی 5 یا 6 بازیکن ثابت را علامت زد، نام آنها در رسانه ها مطرح نشود و در تیم بمانند! چیزی که به قول علی دایی در هیچ جای دنیا نمی توانید ببینید. حالا همین مربی چطور می تواند امثال طارمی را در تورنمنت بزرگی مثل جام جهانی شکست دهد؟

سرمربی تیم ملی کرواسی اگر می خواست دعوا کند تا صبح با بازیکنانی که در اردوی قطر بیدار مانده بودند می جنگید اما چشمانش را بست تا با کسی دعوا نکند، حالا مهدی طارمی خودش را دارد. مکان و ایده ترکیب تیم ملی بدون حضور او مقابل انگلیس سخت است و اسکوچیچ (در صورت ماندن) قطعا از طارمی، جهانبخش و … استفاده خواهد کرد.

آیا بازیکنان اختلافات را کنار می گذارند؟

اسکوچیچ به احتمال زیاد (نه 100 درصد) در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی خواهد بود اما نباید انتظار داشته باشید که مثل کی روش رفتار کند که مثلا از سیدمهدی رحمتی عبور کرد و روی تصمیم او ایستاد. ما نمی گوییم هر کاری که او انجام داد درست بود و مطمئناً نقص هایی وجود داشت، اما نباید از اسکوچیچ انتظار داشت که قاطعانه عمل کند. حتی اگر بپذیریم که از نظر فنی مربی خوبی و در سطح جام جهانی است، باز هم باید نگران یک سری اتفاقات در تیم ملی باشیم، مگر اینکه خود بازیکنان تلاش کنند و اختلافاتشان را در این چند ماه پشت سر بگذارند.

مهدی طارمی که خدمات زیادی به تیم ملی انجام داده، انتظار می رود به خاطر تیم ملی و نام ایران، اختلافاتش با اسکوچیچ را فراموش کند. علی کریمی زمانی سرمربی تیم ملی را قبول نداشت، اما راستش را بخواهید با جان و دل بازی کرد و با شناختی که از روی طارمی داریم، واقعا امیدواریم بهترین بازی های خود را برای تیم ملی به نمایش بگذارد. جام جهانی .

دیدگاهتان را بنویسید