اشتباه بزرگ پرسپولیس؛ تیم یحیی در مسیر استقلال است؟!

اشتباه بزرگ پرسپولیس؛  تیم یحیی در مسیر استقلال است؟!

شکست قرمزهای تهرانی در سوپرجام و از دست دادن این جام عواقب بسیار بیشتری نسبت به قهرمانی در سوپرجام برای باشگاه پرسپولیس داشت و یکی از مهم ترین عواقب آن شعله ور شدن آتش در خاکستر اختلافات مدیریتی بود. و تیم فنی کاملاً باز و آشکار باشد.
پرسپولیس این روزها کاملاً تقسیم شده است و می توان آن را به دو تیم دقیق تر تقسیم کرد. تیم اول را تیم مدیریتی به سرپرستی رضا درویش و تیم دوم را تیم فنی و بازیکنانی به سرپرستی یحیی گل محمدی تشکیل می دهند. بدون سود.

این در حالی است که پرسپولیس در دعواهای داخلی خود در آتش است که پس از سال ها تنش به ساحل آرامش مقابل استقلال رسیده است.لیگ در پایان فصل است. و این شرایط استقلال حساسیت پرسپولیس را افزایش می دهد و تنش این تیم را بیشتر می کند.

طبیعی است که هواداران پرسپولیس با مقایسه وضعیت تیم خود با رقیب سنتی، بیشتر از شرایط فعلی عصبانی شوند و برای حل مشکلات تیم خود، فشار بیشتری به مقامات بالاتر وارد کنند.

شرایط پرسپولیس در این فصل شباهت زیادی به شرایط سال های گذشته استقلال به خصوص فصل گذشته این تیم دارد. فصل گذشته اختلافات فرهاد مجیدی و احمد مددی، مدیرعامل وقت آبی ها بالا گرفت و طرفین مصاحبه هایی را علیه یکدیگر انجام دادند.

استقلال فصل گذشته به دو تیم تقسیم شد که یک طرف باشگاه را احمد مددی و طرف دیگر را مجیدی و تیمش هدایت می کردند. به استثنای مجیدی و مددی که تقابل آنها فاش شد، بازیکنان و سایر اعضای کادر فنی در چند نوبت با تیم مدیریتی و سیاست های باشگاه مصاحبه کردند و از طرفی برخی از مدیران مددی در چندین نوبت شرمنده شدند.مجیدی و مردانش

استقلال در این فصل با هدایت مصطفی آجورلو و هماهنگی های ویژه بین او و فرهاد مجیدی و سیاست گذاری بر اساس سال ها تجربه ارزشمند در مدیریت فوتبال، به ساحل آرامش رسیده و به لطف همین آرامش در جام حذفی نتایج خوبی کسب خواهد کرد. و لیگ آنها از شرایط راضی هستند. و این در حالی است که پرسپولیس شباهت های زیادی با شرایط فصل گذشته دارد.

دیدگاهتان را بنویسید