اشتباه بزرگ یحیی برای ستاره پرسپولیس

اشتباه بزرگ یحیی برای ستاره پرسپولیس

پرسپولیس که برای ماندن در مسیر و افزایش شانس قهرمانی باید مقابل ذوب آهن پیروز می شد، در تساوی امتیاز بهتری کسب نکرد و چهار هفته مانده به پایان لیگ شانس کمی برای کسب عنوان قهرمانی دارد. وحید امیری ستاره چند سال اخیر این تیم آب سردی بر تن هواداران یحیی و پرسپولیس گذاشت تا ناراحتی و نگرانی آنها دو چندان شود. البته مصدومیت امیری چیز جدیدی نیست و این بازیکن مدت هاست که از کمردرد رنج می برد و در این مدت با تمام وجود در خدمت تیم ملی و پرسپولیس است.

داستان یک تروما قدیمی
امیری در دیدار مقابل کره جنوبی از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد اما با توجه به بازی های حساس تیم ملی در مقدماتی جام جهانی و همچنین بازی با پرسپولیس در لیگ، ترجیح داد درمان را محدود کند و استراحت کند تا ترک نکند. اسکوچیچ و گل محمدی کوتاه. یکی از بهترین بازیکنان امروز فوتبال ما مهره های چهارم و پنجمش آنقدر آسیب دید که به ران، زانو، ساق پا و انگشتان پا فشار آورد و درد این نواحی گاهی راه رفتن را برایش سخت می کند. با این حال تا جایی که می توانست با او ادامه داد.

امیری اواسط ماه گذشته کمردرد قدیمی داشت و این بازیکن چند بازی پرسپولیس را به همین دلیل از دست داد. در همان روزها برخی از نزدیکان وحید به وی پیشنهاد کردند که به آلمان برود تا در یکی از کلینیک های مجهز کشور تحت معالجه لازم قرار گیرد، زیرا او تجهیزات پزشکی و تجهیزات لازم را در کشور برای درمان نداشت. آسیب کمر در غیر این صورت تشدید این مصدومیت در دیدارهای پیش رو ممکن است باعث شود این بازیکن خلاق و پرتلاش جام جهانی قطر را از دست بدهد اما وحید حاضر نشد در برهه ای حساس از فصل دستان پرسپولیس را در پوست گردو بگذارد. از سوی دیگر پرسپولیس که به دلیل مصدومیت های طولانی مدت بازیکنان کلیدی خود از جمله القطر، نعمتی و ترابی را در اختیار نداشت، تا پایان فصل نمی خواست ستاره هایی را از دست بدهد.

تعامل پزشکان تیم ملی و پرسپولیس
پزشکان تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در ارتباط با مصدومیت امیری هستند و وضعیت این بازیکن را بررسی می کنند. در چنین مواقعی مربیان تیم معمولاً خط مشی تحریفی در پیش می گیرند تا هم بازیکن تحت فشار قرار نگیرد و هم تیم از غیبت طولانی مدت بازیکن متضرر شود تا بعداً درمان اولیه بازیکن از سر گرفته شود. البته خیلی ها فکر می کردند بازی امیری در اصفهان تصمیم اشتباهی است و این بازیکن باید حداقل تا پایان اردیبهشت استراحت می کرد اما ستاد قرمزها با مصدومیت سعید آگی و خروج از زمین، ترجیح داد امیری را به زمین بفرستد. میدان.به جای این بازیکن.این اتفاق تلخ برای امیری افتاد!

پرسپولیسی ها یک هفته دیگر به وحید استراحت دادند
تست هایی که کادر پزشکی پرسپولیس از کمر امیری قبل از بازی با ذوب آهن انجام داد باعث شد کادرفنی از این بازیکن استفاده کند. ظاهرا نتایج تست نشان داد که این بازیکن مشکلی ندارد. نکته جالب اینکه به کادرفنی پرسپولیس اطلاع داده شد که امیری می توانست یک هفته زودتر به میدان برود! با این حال یحیی بیش از یک هفته بیش از حد توصیه شده به ستاره تیمش استراحت می دهد تا ستاره تیمش را در اصفهان و در دیدار سرنوشت ساز مقابل ذوب آهن شاداب نگه دارد. اما شرایط بر اساس پیش بینی های قبلی شکل نگرفت و ستاره ذخیره با پیراهن قرمزها به دلیل مصدومیت شدید بازی را ترک کرد و به بیمارستان منتقل شد.

دکتر شهاب: او به جام جهانی رسیده است
پس از مصدومیت شدید وحید امیری و مجبور شدن پزشکان با آمبولانس او ​​را از فولادشهر خارج کنند، شایعات نگران کننده ای مبنی بر غیبت این بازیکن در دیدارهای ایران در جام جهانی پیش رو به گوش می رسد. در همین راستا و برای پیگیری بیشتر با دکتر شهاب، پزشک تیم ملی تماس گرفتیم که خوشبختانه دکتر شهاب این خبر را تکذیب کرد و خیلی کوتاه به خبرنگار فرچیچتگان گفت: طبق گفته امیر می گویم که این بازیکن به جام جهانی می رسد.» البته دکتر شهاب از توضیحات بیشتر خودداری کرد و از ما خواست که همین جمله را منتشر کنیم تا هواداران این بازیکن و به خصوص علاقه مندان به تیم ملی را نگران نکنیم.

دیروز ام آر آی، امروز جراحی
بر اساس گزارش MRI، ملی پوش پرسپولیس امروز تحت عمل جراحی قرار گرفته است. امیری روز گذشته ام آر آی انجام داد و پزشکان پس از دریافت گزارش به این نتیجه رسیدند که وی باید هر چه زودتر تحت عمل جراحی قرار گیرد. به همین منظور او تحت عمل جراحی قرار می گیرد تا هر چه زودتر آماده شود و به تمرینات امروز بازگردد.

منبع: دانشمندان

دیدگاهتان را بنویسید