ستاره جدا شده پرسپولیس: به یحیی ثابت می کنم که اشتباه می کند

ستاره جدا شده پرسپولیس: به یحیی ثابت می کنم که اشتباه می کند

از سال 97 تا زمستان 1400 در هر پنجره تابستانی شایعات و اخباری مبنی بر احتمال بازگشت رامین رضایان به پرسپولیس به گوش می رسید و این موضوع هواداران این تیم را به وجد می آورد. بالاخره حدود یک سال و نیم پیش این اتفاق افتاد و پرسپولیس پس از پنج دوره قهرمانی متوالی در لیگ برتر، رامین رضایان را وارد زمین کرد تا با هدایت فرهاد مجیدی، استقلال را شکست دهد و موفقیت خود را در فصل زمستان نیز تکرار کند.

با وجود شروع خوب این بازیکن و درخشش او به خصوص در هجومی، پرسپولیس در نهایت نتوانست عنوان قهرمانی خود را تکرار کند و در نیم فصل دوم نتایج چندان خوبی کسب نکرد. اما زدن پاس گل در دربی مقابل استقلال نقطه عطف حضور این مدافع راست 32 ساله در پرسپولیس بود و البته با وجود سابقه خوبش در هجوم، در نهایت یحیی گل محمدی تمایلی به این تیم نداشت. رامین رضایان و دانیال اسماعیلی فر بازیکن مورد علاقه اش را حفظ کند. برای این پست استخدام شد.

در روزهای گرم تابستان و زمانی که خبرها از بازگشت رامین رضایان به لیگ های عربی حکایت داشت، سرانجام سپاهان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد و پیراهن زردی به تن کرد. همانطور که پیش بینی می شد وقتی بازیکنی از استقلال و پرسپولیس به اصفهان و به خصوص پرسپولیس منتقل می شود جای خوبی برای این مرد وجود ندارد و علاقه مکرر رامین به رنگ قرمز شرایط را برای او در بدو ورود کمی سخت کرد.

اما رضاییان که قواعد بازی محبوبیت را به خوبی می داند، از همان ابتدا سعی کرد روابط خوبی با هواداران سپاهان برقرار کند. گل در اولین بازی فصل مقابل استقلال کار رامین رضاییان را در ادامه فصل راحت کرد و حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی ایران شرایط را به کلی برای او تغییر داد. انگیزه رامین برای بازگشت به تیم ملی و حضور در جام جهانی دوچندان شد و در نهایت در بین بازیکنانی قرار گرفت که بیشترین دقایق را در ترکیب اصلی جام جهانی قرار دادند.

گل به تیم ملی ولز نام رامین رضایان را در تاریخ فوتبال ثبت کرد و در بازگشت از جام جهانی بهترین بازی های فصل خود را در سپاهان به نمایش گذاشت. در فصل زمستان تقریبا هر هفته شاهد گلزنی یا پاس گل رامین بودیم و درخشش این بازیکن یکی از عوامل اصلی کاهش فاصله قابل توجه سپاهان از بالای جدول و رتبه اول جدول لیگ برتر در پایان سال 1401 بود.

سال جدید نیز با درخشش دوباره رامین رضاییان، حضور در تیم ملی و زدن گل پیروزی مقابل کنیا آغاز شد. اما شب گذشته در یکی از حساس ترین دیدارهای فصل سپاهان باز هم عملکرد بسیار خوبی داشت و در برد این تیم نقش آفرینی کرد. اولین گل سپاهان با گام فوق العاده این بازیکن و سپس ارسال دقیق رامین رضایان به مرکز محوطه جریمه شکل گرفت و شهریار موگانلو با یک ضربه دقیق اولین گل را برای تیمش به ثمر رساند.

اما چیزی که اهمیت داشت گل سریع، هیجان انگیز و وحشیانه رامین رضایان پس از آن پاس گل بود. او با مشت های شدیدی به سمت هواداران سپاهان کوبید و نشان داد که در رسیدن به این هدف نقش بسزایی دارد. حتی بخشی از جشن تیم حول محور رامین رضاییان برگزار شد تا ثابت کند در اولین فصل حضورش در سپاهان به چه بازیکن مهمی در رختکن تبدیل شده است.

این اشتیاق و انگیزه وحشتناک رامین رضایان برای قهرمانی حکایت از آن دارد که او در فصل جاری به دنبال موفقیت است. او آنقدر به تیم جدیدش اعتماد کرده که حتی هفته گذشته از هواداران سپاهان گلایه کرد و از آنها خواست مثل هواداران تراکتورسازی ورزشگاه را پر از تماشاگر کنند.

درخواستی که البته دیروز به بهترین شکل ممکن پاسخ داده شد و خود رامین رضایان نیز پس از پایان بازی از این حمایت همه جانبه در نقش جهان به تفصیل از هواداران سپاهان تشکر کرد. به نظر می رسد تیم خوزه مورائس نسبت به دو رقیب دیگر خود مسیر آسان تری برای رسیدن به عنوان قهرمانی دارد و برتری رودررو آنها را در صدر جدول لیگ برتر قرار می دهد.

رامین رضاییان در سال های اخیر تمام توجه خود را معطوف به حفظ اندام کرده است، جالب است بدانید که عاشق بستنی شش سال است که دست به غذای مورد علاقه اش نزده و سعی می کند هیکل فوق العاده اش را حفظ کند. .

اگر این اتفاق بیفتد بدون شک نقش رامین رضایان در این فصل قهرمانی سپاهان مهم خواهد بود. بازیکنی که هر هفته فریاد می زند در 32 سالگی تمام نشده است و همچنان می تواند برگ برنده یک سرمربی برای موفقیت باشد. بازیکنی با ابعاد و رفتار خاص که هر چه باشد حق خود را در زمین مطالبه می کند و آنقدر شیطانی است (از نظر مثبت) که ثابت کرده به این راحتی شکست نمی خورد. بنابراین عنوان با انگیزه ترین بازیکن فصل برای کسب عنوان قهرمانی به رامین رضایان تعلق گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید