اشک های جورجینا در مستند او ظاهر شد/کریستیانو عشق زندگی من است/عکس

بلا اسمرالدا، دختر جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو در آوریل سال گذشته در بیمارستانی در منچستر به دنیا آمد، اما برادر دوقلوی او درگذشت.

اعلام شد که جورجینا در مورد غم و اندوه خود از مرگ فرزندش در فصل دوم سریال I Am Georgina که در 24 مارس در سراسر جهان پخش می شود صحبت خواهد کرد و تریلر جدیدی که در روز چهارشنبه منتشر شد نشان می دهد “زندگی سخت است، زندگی ادامه دارد. گفت جورجینا در حین بازگویی این وقایع اشک می ریزد. “من دلایل زیادی برای قوی بودن و ادامه دادن دارم.

اشک های جورجینا در مستند او ظاهر شد/کریستیانو عشق زندگی من است/عکس

او با قدردانی از شریک زندگی‌اش برای کمک به او در تاریک‌ترین لحظات زندگی‌شان، افزود: «کریس واقعاً مرا تشویق کرد تا به تعهداتم در زندگی ادامه دهم. او گفت: به زندگی خود ادامه دهید و اینگونه شفا خواهید یافت. و ادامه می دهد: در حال حاضر اولویت من خانواده و فرزندانم است. من واقعا خوشحالم و بسیار سپاسگزارم.»

این تریلر همچنین لحظاتی از تولد 28 سالگی جورجینا را نشان می دهد. زمانی که کریستیانو هزاران پوند خرج کرد تا با نور و لیزر تصویر جورجینا را روی برج خلیفه معروف دبی بگذارد. جورجینا اعتراف می کند: «این روزها غافلگیر کردن من بسیار سخت است، اما کریستیانو واقعا خلاق و باهوش است. او واقعا خوب است. او عشق زندگی من است.”

در جای دیگری از برنامه، جورجینا با روزالیا خواننده و ترانه سرای اسپانیایی ملاقات می کند که می گوید از طرفداران سری اول مستند من جورجینا هستم و جورجینا را در آغوش می گیرد و می گوید: “مستند شما را تماشا کردم و دوستش داشتم.”

جورجینا همچنین در حال خالکوبی به تصویر کشیده شد که گمان می رود در روزهای پس از مرگ پسرش باشد.

جورجینا که ساعتی 10 پوند در یک مغازه کار می کرد و اکنون 47 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد، در سری دوم مستند خود می گوید: «به نظر من کار مهم است.» او که دو فرزند از رونالدو دارد و یک مادر سه فرزند رونالدو نیز قاطعانه می گوید: «من احساس می کنم یک مادر فوق العاده و یک همسر فوق العاده هستم. “من یک خواهر هستم، من یک دوست هستم، من یک زن هستم، من جورجینا هستم.”

دیدگاهتان را بنویسید