اصناف در شرایط قرمز کرونا تعطیل نمی‌شوند/ نظارت بر سلامت در شهرهای سرخ‌رنگ زنجان تشدید می‌شود.


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808681

رئیس بهداشت و محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

مسئول بهداشت و محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: نه محدودیتی به دلیل پیک تاج در استان اعمال می شود و نه اتحادیه در شهرهای قرمز تعطیل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلیل نصیری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به برنامه های معاونت بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: در رابطه با وخامت و کنترل بیماری ها در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، ادارات و احتمال وقوع بحران های ماده 2، ما فعالیت‌ها با هدف رنگ‌آمیزی عروق کرونر استان انجام می‌شود و شهرستان نه.

وی گفت: در طرح کنترل هوشمند کرونا، رنگ شهرها تنها نشان دهنده شدت بیماری در آن شهر است.

رئیس بهداشت و محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: خود دستگاه ها محدوده خود را اعلام می کنند و ما به عنوان بالاترین دستگاه این مراکز و سایت های رصدی و محلات را کنترل می کنیم.

وی با بیان اینکه تیم های مختلفی در این حوزه تشکیل شده است، افزود: تیم های مشترک با سازمان صمت، اتاق بازرگانی، اداره کل ورزش و جوانان، سایر دستگاه های مرتبط با این موضوع، تیم های مشترکی داریم که کارشناس سلامت و محیط وجود دارد

نصیری در ادامه با بیان اینکه نتیجه این نظارت ها به صورت هفتگی به استانداری گزارش می شود، ادامه داد: در شهرهایی که رنگ تاج قرمز است سعی می کنیم از تجمعات مردمی جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه در این مدت به هیچ صنفی فشاری وارد نمی کنیم، گفت: در گذشته کار گروه ها را اول و دوم تعطیل کرده ایم، این امر با تصمیم ستاد تاج و تخت کشور و بدون آن صورت نمی گیرد. اتحادیه تعطیل است و فقط توصیه ها پذیرفته می شود.

رئیس بهداشت و محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: در صورت نیاز به تعطیلی یک مرکز یا سایت ویژه، این اقدام با معاونت مربوطه هماهنگ خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید