هیچ سرویس بهداشتی در ایام نوروز تعطیل نمی شود/ تشدید نظارت ها


ساعت: 11:34
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816722

سید جواد پورنگی با اشاره به اینکه اعتماد عمومی به حوزه سلامت افزایش یافته است، گفت: در ایام نوروز پرسنل بهداشتی در خدمت مردم هستند و خدمات رسانی در این ایام تعطیل نخواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید جواد پورنگی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار راراتاک وی گفت: با توجه به شرایط سال جدید، تعطیلات نوروزی و پیش بینی افزایش سفر، نظارت میدانی تشدید شده و باید به صورت مستمر انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه مراکز درمانی به ویژه بیمارستان ها باید از آمادگی کامل برخوردار باشند، تصریح کرد: هیچ سرویس بهداشتی اعم از خدمات آزمایشگاهی، خدمات تصویربرداری برای ارائه خدمات به مردم در ایام نوروز نباید به چالش کشیده شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال و ایام نوروز کار نیروها و کارکنان بهداشتی دو چندان می شود، تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده نباید ارائه خدمات بهداشتی در این ایام کاهش یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: علیرغم بیماری عروق کرونر در سال گذشته فراز و نشیب های زیادی در حوزه بهداشت و درمان وجود داشت و همکاران ما در حوزه بهداشت و درمان سختی ها و مشکلات زیادی را متحمل شدند. “

پورناگی واکسیناسیون عمومی در مقیاس وسیع را مهم ترین گام در کنترل بیماری عروق کرونر عنوان می کند و می گوید: با تلاش همکاران و حمایت مردم توانسته ایم این بیماری را کنترل کنیم و اکنون شاهد کاهش عوارض و بستری شدن در این بخش هستیم. “

وی با اشاره به اینکه اعتماد عمومی به حوزه بهداشت و درمان افزایش یافته است، بیان کرد: در ایام نوروز کارکنان حوزه سلامت در خدمت مردم هستند و خدمات رسانی در این ایام تعطیل نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید