تغییری در قیمت و میزان سهمیه سوخت خودروها وجود ندارد/ افزایش نظارت بر پمپ بنزین ها در ایام نوروز


ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816309

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان:

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان با بیان اینکه نظارت بر جایگاه های سوخت با نام نوروز گلگشت انجام می شود، گفت: مشکلی در تامین سوخت وجود ندارد و تغییری در سهمیه و قیمت سوخت ایجاد نمی شود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید حبیبی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه برنامه ای به نام نوروزی گلگش قبل از شروع سال جدید و عید نوروز راه اندازی می شود، گفت: گروه بندی می شوند.

وی با بیان اینکه این گروه ها در معابر و خیابان هایی که پمپ بنزین وجود دارد حضور دارند، افزود: وظیفه این تیم ها نظارت بر آماده سازی، آماده سازی و فراهم آوردن امکانات و شرایط برای مسافران است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال تعداد سفرها نسبت به دو سال گذشته افزایش یابد، گفت: سرویس های بهداشتی، پمپ بنزین و جایگاه های گازوئیل نظارت می شود.

وی با تاکید بر اینکه تا قبل از تعطیلات با هماهنگی جایگاه داران تمامی مشکلات پمپ بنزین ها برطرف می شود، گفت: این مجتمع ها و جایگاه ها در نوروز آماده بهره برداری مسافران می شود.

وی با اشاره به اینکه تامین سوخت مطلوب و افزایش سطح رضایتمندی در اولویت است، گفت: 100 جایگاه عرضه سوخت در استان وجود خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان گفت: سهمیه بنزین و گازوئیل طبق روال سال های گذشته روی کارت شارژ می شود. با این حال، کمبود سوخت وجود ندارد، اما مازاد وجود دارد.

وی تاکید کرد: قیمت سوخت مانند قیمت های قبلی است و از نظر قیمت تغییری نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید