اضافه شدن 900 دستگاه آمبولانس و خودروی نجات به ناوگان هلال احمر


ساعت: 22:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918529

پیرحسین کولیوند گفت: 900 دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی به ناوگان جمعیت هلال احمر اضافه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ، پیرحسین کولیوند در مراسم افتتاحیه مرکز امدادرسانی غرب مازندران در بابل با اشاره به فرسودگی کامل ناوگان خودروهای هلال احمر به دلیل کمبود اعتبارات گفت: 10 بالگرد امدادی از این جمعیت زمین گیر شده است. و تعمیرات و بازسازی اساسی آنها توسط دولت حمایت می شود و مجلس به آن نیاز دارد.

وی با بیان اینکه از سال 90 تاکنون حتی یک دستگاه خودروی امدادی یا آمبولانسی به ناوگان خودروهای هلال احمر واگذار نشده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر خرید 300 دستگاه آمبولانس و 600 دستگاه خودروی امدادی آغاز شده است که توزیع این خودروها در اولویت قرار دارد. استان این حادثه از ابتدای اردیبهشت است.

کولیوند تصریح کرد: این تعداد خودروی امدادی پاسخگوی نیاز هلال احمر به امدادرسانی در جاده های کشور و حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی نیست.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور همچنین به تلاش این جمعیت برای رفع مشکلات معیشتی و اشتغال امدادگران هلال احمر اشاره کرد و گفت: مجلس و دولت باید برای ساماندهی وضعیت قانونی داوطلبان چاره اندیشی کنند. امدادگرانی که شبانه روز و در همه حوادث و بحران ها در کنار مردم هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید