اطلاعات دقیق فدراسیون فوتبال در خصوص مسائل تیم ملی/ تجزیه استقلالی ها، توافق با اروگوئه و عدم صدور ویزای قطر


ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842835

فدراسیون فوتبال درباره دیدار دوستانه تیم ملی کشورمان با اروگوئه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ محمد جماعت، مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال درباره اخراج 5 بازیکن استقلال از اردوی تیم ملی گفت: آنها شب گذشته در ترکیب حضور داشتند و برای ترک اردو دعوت شدند و دعوت شدند. 5 بازیکن جدید

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ادامه داد: اردوی اصلی تیم ملی در روز فیفا برگزار می شود و طبق قوانین زنجیره ای در این زمان باشگاه ها موظفند بازیکنان خود را برای اردو در اختیار تیم ملی قرار دهند و یک بازی دوستانه اما با وجود آغوش باز تیم ملی برای همکاری با استقلال و احترامی که تیم ملی برای شادی هواداران قائل بود همکاری لازم را نداشت و برخلاف قول ما اتفاقی افتاد که فدراسیون و کادرفنی مجبور به اجرای آن شدند که دوست نداشتند، اگر هماهنگی می شد این اتفاق نمی افتاد.

جماعت در گفتگو با باشگاه استقلال گفت: این سفر از شنبه آغاز شد. شوت می خواست در این موقعیت خاص کنار استقلال باشد و آن شیرینی را حفظ کند. روز شنبه جلسات متعددی با کارکنان استقلال و نحوه عبور از این شرایط داشتیم و در مورد جزئیات صحبت کردیم، اما مشکلاتی وجود داشت که در توافقاتمان به آن توجهی نشد و توافقنامه نقض شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکنان به اردوهای بعدی دعوت خواهند شد، گفت: نمی دانم باید در مورد سرمربی تیم ملی نظر بدهم.

مدیر رسانه ای تیم ملی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه طبق اساسنامه سازمان لیگ باید تیم 3 ملی پوش انصراف داده شود، تصریح کرد: کادر فنی با رئیس کمیته برگزاری لیگ صحبت کرد و گفتیم برای روز فیفا ما با وجود احترامی که برای باشگاه ها قائل هستیم به دنبال خیر تیم ملی هستیم نه باشگاه ها. کسی که شکست می خورد باید پاسخگو باشد. می توانید از سازمان لیگ هم بپرسید که چرا در روز فیفا بازی کردند.

جماعت در خصوص سفر نکردن تیم ملی به قطر و به وجود آمدن مشکلات مالی تصریح کرد: ویزا باید دیشب به دست ما می رسید. برای صبح امروز با پرواز و سفر قطر موافقت شد اما تاکنون ویزای اعضای تیم صادر نشده و منتظر صدور ویزا هستیم.

آیا قطر ویزای فرودگاهی صادر نمی کند و مشکل مالی دارد؟ گفت: نه، این ویزای فرودگاهی نیست و شاید مرجعی در نظر داشته باشید. آنها باید یک کد برای تعداد افرادی که ثبت نام کرده ایم و هنوز مشخص نکرده اند ارائه کنند. تمامی تعمیرات انجام شده و کاروان 50 نفره ما در صورت صدور ویزا به تیم اعزام می شود.

مدیر رسانه ای تیم ملی در خصوص دیدار مقابل اروگوئه خاطرنشان کرد: تاکنون توافقاتی صورت گرفته اما هنوز توافق دو کشور امضا نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید