اطلاعیه دانشگاه خواجه نصیر در خصوص رسوایی های اخیر: ورود دانشجویان متخلف به دانشگاه تا تعیین پرونده انضباطی ممنوع است.

اطلاعیه دانشگاه خواجه نصیر در خصوص رسوایی های اخیر: ورود دانشجویان متخلف به دانشگاه تا تعیین پرونده انضباطی ممنوع است.

روز جدید در اطلاعیه دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی آمده است: این دانشگاه تصمیم گرفته تا تعدادی از دانشجویان متخلف را تا تعیین پرونده انضباطی از ورود به دانشگاه منع کند.

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از تعلیق تعدادی از دانشجویان به دلیل «حوادث غیراخلاقی و مدنی جاری و اخلال در روند دانشگاه» خبر داد.

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرد؛ با توجه به اطلاعیه قبلی مدیریت دانشگاه مبنی بر اختلال ایجاد شده در روند آموزشی و پژوهشی دانشگاه توسط برخی از دانشجویان، ضمن تشکر از کلیه دانشگاهیان که در حفظ آرامش و انجام فعالیت های جاری دانشگاه با رعایت قانون کمک کردند، متأسفانه اصرار بر تداوم وقایع غیراخلاقی و آداب تحصیلی و تخطی از فرآیندهای دانشگاه توسط گروه کوچکی از دانشجویان، مدیریت دانشگاه را وادار به استفاده از اختیارات انضباطی کرد، هر چند که تمامی فعالیت‌های دانشجویی را در چارچوب اخلاق و مقررات رعایت می‌کند.

پیام زیر است؛ دانشگاه تصمیم گرفته است تا زمان مشخص شدن پرونده انضباطی تعدادی از دانشجویان متخلف را از ورود به دانشگاه منع کند. در این میان طبق گذشته تاکید می شود بهترین راه برای اعلام نظر و اعتراض در فضای مقدس و علمی دانشگاه استفاده از تریبون های قانونی در فضایی منطقی، فکری و آرام است.

دیدگاهتان را بنویسید