اطلاعیه دانشگاه خواجه نصیر: هیچ یک از دانشجویان ممانعت از ورود ندارند/ روند تشکیل جلسات کمیته انضباطی در حال انجام است.

اطلاعیه دانشگاه خواجه نصیر: هیچ یک از دانشجویان ممانعت از ورود ندارند/ روند تشکیل جلسات کمیته انضباطی در حال انجام است.

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: هیچ یک از دانشجویان این دانشگاه ممنوع الورود نیستند، اما روند برگزاری جلسات مقدماتی کمیته انضباطی و تجدیدنظرخواهی در موارد ضروری طبق مقررات ادامه دارد.

در متن اطلاعیه این دانشگاه آمده است: پیرو جلسه کمیته استیناف دانشگاه و بررسی ایرادات، تصمیمات کمیته بدوی انضباطی تعدادی از دانشجویان به تصویب رسیده و به اطلاع کمیته خواهد رسید.

در صورتی که این دانشجویان نسبت به آرای مورد تجدیدنظر اعتراض داشته باشند، می توانند اعتراض خود را جهت ارجاع آرا به کمیته مرکزی انضباطی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در معاونت دانشجویی دانشگاه ثبت کنند.

با توجه به اتفاقات دو هفته اخیر، مدیریت دانشگاه به طور جدی بر این باور است که امکانات کافی برای مدیریت و برخورد با تخلفات انضباطی در فضای دانشگاه را در اختیار دارد و در این راستا همچنان بر وضعیت دانشجویان دستگیر شده از سوی نهادهای مسئول نظارت دارد.

ضمناً ایشان پس از چند سوال به اطلاع عموم دانشگاهیان محترم رساندند که هیچ یک از دانشجویان ممنوع الورود نشده اند، اما روند برگزاری جلسات مقدماتی کمیته های انضباطی و تجدیدنظر در موارد ضروری طبق مقررات ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید