15 نفر از شاگردان خواجه نصیر از ورود منع شدند

15 نفر از شاگردان خواجه نصیر از ورود منع شدند

روز جدید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در اطلاعیه ای از ممنوعیت ورود 15 دانشجو و تنبیه انضباطی برای 14 دانشجو خبر داد.

بر این اساس در اطلاعیه دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی آمده است: با توجه به تذکرات مکرر به برخی از دانشجویان مبنی بر رعایت مقررات و امور دانشگاه، متأسفانه به دلیل تکرار برخی فعالیت ها بر خلاف ضوابط و آداب و رسوم دانشگاه و نامناسب بودن آن. اتفاقات چند روزه اخیراً از سوی گروه های مختلف دانشجویی مقرر شد 15 دانشجو به مدت 2 هفته ممنوع الورود شوند، البته کمیته انضباطی دانشجویان تا آن تاریخ هیچ حکم انضباطی برای رعایت این موارد صادر نکرده بود. قانون و حفظ مصونیت زندگی خصوصی دانشگاه و پیشگیری از حوادث برای 14 دانشجوی در معرض خطر حکم انضباطی صادر شد.

وی همچنین به تصمیم مدیریت دانشگاه گفت: تردد کلیه دانشجویان در پردیس های غیر هسته ای تا اطلاع ثانوی منوط به گذراندن دوره در پردیس مربوطه می باشد.

اخیراً دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اطلاعیه دیگری در خصوص انطباق دانشجویان صادر کرده است که به شرح زیر است:

همانطور که بارها در اطلاعیه های قبلی اعلام شده بود، هیئت رئیسه دانشگاه از هرگونه برنامه و مراسمی در چارچوب قوانین و آداب و رسوم دانشگاه استقبال می کند و در راستای تسریع و توسعه این موضوع در جهت تسریع در تشکیل تشکل ها و مجموعه های دانشجویی دانشگاه تلاش می کند.

در همین حال مکدان از اصرار بر اجرای برخی برنامه ها خارج از چارچوب امور دانشگاهی و شعارهای بعضا ناراحت کننده خبر داد که از یک سو منجر به حاشیه های فراوان و غیرقابل کنترل و از سوی دیگر نقض قوانین و مقررات سختگیرانه از سوی تمامی دانشجویان می شود. قطعا تخلف محسوب می شود لذا در راستای حفظ آرامش و تداوم روند مستمر فعالیت های آموزشی و پژوهشی، نیروی انتظامی و تسریع در رسیدگی به کلیه تخلفات و جدیت در اجرای دستورات هیات انضباطی سرلوحه فعالیت یگان های ذیربط خواهد بود.

دانشجویان گرامی خواهشمند است ضمن رعایت هوشیاری و خودداری از حضور در تجمعات داخل و خارج دانشگاه و در میان گذاشتن موارد خاص با مسئولین دانشگاه، شرایط خاص و وقوع برخی حوادث ناخوشایند امنیتی در برخی شهرها را مد نظر قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید