اظهارات جالب ونگر در مورد رونالدو

اظهارات جالب ونگر در مورد رونالدو

ونگر در مدت حضورش روی نیمکت آرسنال سعی کرد بازیکنان بزرگی را جذب کند اما موفق نشد.

اما به نظر می رسد رونالدو در صدر فهرست قرار داشته باشد، بازیکنی که چند قدمی با اسپورتینگ لیسبون فاصله داشت و به این تیم پیوست اما در نهایت به منچستریونایتد پیوست تا به یکی از برترین بازیکنان جهان تبدیل شود.

ونگر در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن بیشتر از خرید نکردن پشیمان شده است، به Sport Bible گفت: “قطعا کریستیانو رونالدو.” امکان جذب او وجود داشت و اگر کمی سریعتر و چند روز زودتر عمل می کردیم، می توانستیم او را به خدمت بگیریم زیرا به توافق رسیدیم و منچستریونایتد 5 یا 6 روز بعد به آن ملحق شد. بنابراین من از رونالدو در ابتدای حضورش در آرسنال و آنگولو کونته در پایان یاد می کنم.

سرمربی 72 ساله سابق آرسنال درباره آشنایی خود با کونته گفت: او برای باشگاهی در پاریس بازی می کرد که توسط یکی از دوستانم اداره می شد و به من گفت بازیکنی شگفت انگیز دارد و هیچکس او را در فرانسه نمی خواهد. او کونته را با ماشین خود از باشگاهی به باشگاه دیگر برد و در نهایت توسط یک تیم دسته سوم فرانسه خریداری شد.

ونگر گفت: این یک داستان شگفت انگیز است. شما می توانید بر اساس اتفاقاتی که برای کونته افتاده است، فیلم بسازید. او بازیکنی است که همیشه نمی توان مثل او پیدا کرد. او بدون اشتباه توپ را برمی دارد و بلافاصله به جلو پرتاب می کند.»

دیدگاهتان را بنویسید