آرسن ونگر در راه تهران درخواست رسمی فدراسیون فوتبال ارسال شد

آرسن ونگر در راه تهران  درخواست رسمی فدراسیون فوتبال ارسال شد

ابراهیم شکوری که مدتی است به عنوان سرپرست کمیته آموزش اتحادیه فوتبال انگلیس منصوب شده است در گفت و گو با سایت اتحادیه فوتبال انگلیس به تشریح برخی از برنامه های آینده خود پرداخت.

وی گفت: کمیسیون آموزش فدراسیون در پی تغییرات و تحولات تلاش می کند تا رویدادهای جدید ایجاد کند. سعی کردیم از پتانسیل موجود در کشور استفاده کنیم. با مربیان سطح بالای خارجی که در کشور حضور دارند مکاتبه کردیم. مثلا با مورایس، هیومز و… مکاتبه کردیم. در نوروز بایرام تعدادی از معلمان ما مهمان باشگاه تراکتورسازی و خمس خواهند بود. علاوه بر این، در پایان فصل سعی می کنیم از دانش آقای موریس استفاده کنیم.

شکوری در بخشی دیگر از گفتگوی خود از مکاتبه با فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره حضور مدرسان مطرح این موسسات در ایران خبر داد و گفت: مکاتباتی با AFC و فیفا داشتیم تا بتوانیم از مدیران فنی فیفا در ایران استفاده کنیم. در نامه ای که فرستادیم درخواست حضور آقای اندی راکسبورگ، آرسن ونگر و چند معلم بزرگ دنیا را داشتیم. البته با توجه به روابط موجود کمی زمان می برد، اما تلاش می کنیم چهره ای بین المللی به ایران بیاوریم تا همه مربیان ما با علم روز دنیا آشنا شوند.

دیدگاهتان را بنویسید