اظهارات جالب آقای گل استقلال در مورد قهرمانی

اظهارات جالب آقای گل استقلال در مورد قهرمانی

ارس برهانی درباره شکست تیمش در دربی گفت: بچه ها در دفاع کم تجربه بودند و تمرکز نداشتند. در مجموع از عملکرد آنها راضی هستم و تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دادند، اما موفق نشدیم. امیدوارم این بازی یک تجربه عالی برای آنها باشد. ما تیم خوبی داریم و از نظر فنی همه بازیکنانم خوب هستند و امیدوارم در طول فصل شرایط بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم امید استقلال درباره حواشی پیش فصل این تیم و تاثیری که روی آنها گذاشت، گفت: از اینکه خیلی دیر شروع کردیم ناراحت بودم. از همه تیم ها حدود 3-4 ماه بعد شروع کردیم. چهار ماه بدون اینکه تکلیف آکادمی مشخص شود ناراحت بودیم و این روی عملکرد کلی تیم تاثیر گذاشت. با این حال هم آقای فرادشیران و هم آقای مهرانکوه خوب بودند اما نتوانستیم بازیکنانی را که برایمان بودند نگه داریم و بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم. اما نمی‌خواهم بگویم که ما نتوانستیم تیم خوبی تشکیل دهیم و بچه‌های خوبی داریم و مطمئناً در ادامه فصل خیلی از این بازیکنان را خواهید شنید.

گلزن سابق استقلال درباره امیدش به حضور این نسل در تیم بزرگسالان استقلال گفت: الان خدا را شکر خوشحالم که آقای مجیدی برای تیم جوانان بازی می کند. برای جوانان خیلی سخت است که در یک تیم بزرگ بازی کنند. فصل گذشته البته آقای فکری به بازیکنان جوان توجه خوبی داشت. 6-5 بازیکن خیلی خوب در لیگ و برای استقلال بازی می کنند. قهرمانی برای من این است که بتوانم هر چه بیشتر بازیکنان مستعد و بالقوه را به تیم بزرگسالان بدهم. به این چرخه فوتبال حرفه ای کمک کنید. متأسفانه ما هر روز بازی می کردیم، تیم بزرگسالان ما هم بازی می کرد و کادرفنی نتوانستند بیایند و وضعیت جوانان این تیم را ببینند. با این حال امیدوارم چند بازیکن این نسل در آینده با فوتبال ما آشنا شوند و این فرصت را داشته باشند.

وی درباره شیفت هایی که در این دیدار داشت نیز توضیح داد و در دفاع از آنها بیان کرد: فکر می کنم همه شیفت های ما جواب داد و خوب کار کرد. از همه جابجایی هایم راضی هستم اما این دربی است و فشار زیادی وجود دارد و باید کم کم آن را تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید