اظهارات صالحی درباره فساد در قوه قضائیه مستند نیست/ ماجرای ورود زنان با تصویب مجلس به ورزشگاه ها واقعی نیست

ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780073

منتظر پاسخ AFC برای تایید مجوز حرفه ای سرخابی هستیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: راه اندازی طرح حضور بانوان در استادیوم های فوتبال با مصوبه مجلس شورای اسلامی به طور کامل تکذیب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم روز مربیان فوتبال ایران گفت: روز مربیگری را از طرف فدراسیون فوتبال به همه مربیان عزیزی که تلاششان در پیشرفت فوتبال است تبریک می گویم. در بحث توسعه یکی از مسائل مهم مربیان هستند و در این زمینه کارهای خوبی انجام شده است.

وی در خصوص آغاز حضور بانوان در استادیوم های فوتبال با مصوبه مجلس شورای اسلامی، گفت: این خبر از ما نیست و کاملا تکذیب می شود. اما خواسته فدراسیون فوتبال و جامعه فوتبال این است که بتوانیم شرایطی را برای حضور بانوان و آقایان در ورزشگاه ها فراهم کنیم و امیدواریم بتوانیم به آن سمت برویم تا شرایط را فراهم کنیم. این مشکل در حال بررسی است و خود سازمان لیگ نیز در حال بررسی است تا این اتفاق بیفتد. سعی می کنیم در مسابقات بعدی شرایطی را برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه فراهم کنیم.

ما نامه ای به AFC ارسال کرده ایم و منتظر پاسخ آنها هستیم. به محض مشخص شدن پاسخ نهایی در این مورد صحبت خواهیم کرد. همه ما می دانیم که مجوز حرفه ای یکی از مواردی است که باید تمام شرایط را داشته باشد. امسال هم شرایط را برای اخذ مجوز فراهم می کنیم. ما کار سختی داریم و باشگاه ها باید به برنامه ادامه دهند و بیشتر کار کنند.

کامرانی فر از دعوت از یک داور جنجالی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خبر داد و گفت: جامعه داوری جامعه سالمی است. دوست دارم آقای صالحی که سالهاست لباس قاضی بر تن کرده اند کمی مستندتر صحبت کنند. مطالبی که ایشان گفتند تا جایی که ما تحقیق کردیم مستند نیست. این گلایه نیست اما باید به زودی در کمیته اخلاق فدراسیون حضور داشته باشند و پاسخی برای گفتن داشته باشند. مهم این است که اگر پرونده و مستنداتی دارند مطمئن باشند که فدراسیون فوتبال به آنها رسیدگی می کند. ما به دنبال تطهیر هستیم. جامعه داوری حداقل کار می کند و من مطمئن هستم که اظهارات آنها به جامعه داوری باز نخواهد گشت. این ادعاها برای جامعه داوری که من عضو آن هستم قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید