اظهارات وزیر درباره عزم دولت برای اعمال رتبه بندی معلمان

اظهارات وزیر درباره عزم دولت برای اعمال رتبه بندی معلمان

یوسف نوری درباره لایحه رتبه بندی معلمان افزود: این لایحه یکی از بخش های مهم سند تحول بنیادین است و یکی از دلایل اجرایی نشدن آن اجرا نشدن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و هدف آن است. افزایش صلاحیت معلمان است». ارتقای کیفیت نظام آموزشی.

وی با یادآوری اینکه دولت و شخص رئیس جمهور مصمم به اجرای رتبه بندی معلمان هستند، ادامه داد: اعتبار 6 ماهه گذشته سال 1400.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: به طور جدی بر اجرای رتبه بندی معلمان نظارت دارم و این روزها حداقل روزی دو بار بر تامین اعتبار رتبه بندی نظارت دارم و با توجه به نگاه مثبت دولت و مجلس محترم امیدوارم. همه چیز در این زمینه به نتایج خوبی می رسد.

نوری خاطرنشان کرد: در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب امیدوارم با بهره گیری از دستاوردهای انقلاب اسلامی بتوانیم در راستای نظام تعلیم و تربیت گام برداریم.

وی به نقش معلمان در دوره های مختلف تحصیلی اشاره کرد و افزود: معلمان پرتلاش و دلسوز در دوران تاج گذاری برای ادامه تدریس تلاش زیادی کردند، البته والدین نیز در این مسیر خوش درخشیدند و از معلمان حمایت کردند، اما اگر دوره توجه داشته باشید که معلمان دبستان تأثیرگذارترین معلمان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید