قوانین رتبه بندی معلمان برای بسیاری از معلمان اعمال نمی شود

قوانین رتبه بندی معلمان برای بسیاری از معلمان اعمال نمی شود

کیومارت سرمدی واله نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: شما از برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت برای کنترل بازار و تورم صحبت کردید اما امروز شاهد افزایش شدید قیمت ها هستیم. چیزی که منطقی نیست، شرایط تورمی کشور و فشار بر اقشار ضعیف نگران کننده است.

وی افزود: گرانی های غیرقابل کنترل، بسیاری از مواد غذایی را از سفره های مردم حذف کرده است، مردم مورد احترام هستند و شرمنده هستیم که شوهر یک خانواده توانایی تامین حداقل های زندگی را نداشته باشد؛ از این رو باید توجه داشت که این امر موجب شده است که این افراد از بین بروند. سنگینی گرانی ها کمر مردم را شکسته است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: در بحث خودروسازی می گوییم فرصت تولید خودرو داریم و دو خودروساز مطرح در انحصار خودروسازی کشور هستند. بی کیفیت و خدمات پیش فروش ضعیف و قیمت خودروهای رها شده ملت را عذاب می دهد. از طرفی ما اجازه واردات خودرو را نمی دهیم و مردم مظلوم باید تاوان این سیاست های غلط و عدم نظارت را بپردازند.

سرمدیواله با اشاره به اوضاع آشفته بازار دارو و افزایش قیمت داروها گفت: وضعیت و نحوه عملکرد مافیای مواد مخدر در سایه نبود اقدامات نظارتی مناسب باید مورد توجه قرار گیرد.

سرمدیواله به وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: آیین نامه اجرای قانون رتبه بندی معلمان و امتیازات اعطایی به آنها دردی از معلمان دوا نمی کند. در تدوین این آیین نامه، امتیازات این قانون شامل بسیاری از فرهنگیان زحمتکش نمی شود. سال‌ها است: «وزیر، آیا نتیجه‌تان را طبق دستورالعمل‌های ارائه شده محاسبه کردید؟

دیدگاهتان را بنویسید