اعتبار مالیات با مودیان است و باید بهترین خدمات را دریافت کنند

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان قزوین:

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان قزوین گفت: اعتبار مالیاتی متعلق به مودیان است و باید بهترین خدمات را دریافت کنند، بنابراین باید در تمامی ادارات مالیاتی زمینه احترام به مردم فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری موج قزوین

در مراسمی با حضور فردوسی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور، خوانساریان دادستان مالیاتی، حلیقه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استانداری، عبدیان رئیس اتاق بازرگانی، نادری رئیس کل گمرک ، شیخ الملوکی مدیرکل هواشناسی و جمعی از مدیران استانی از خدمات عزیزالله عباسپور مدیرکل سابق، سید محمود موسوی صانع به عنوان سرپرست جدید امور مالیاتی استانداری قزوین منصوب شد.

سیدمحمود موسوی صانع در این مراسم گفت: مسئولیت در نظام اسلامی مانند امانتی بزرگ به ویژه در امور مالیاتی است و زمانی که شرایط اقتصادی سخت می شود کار ما نیز سخت می شود اما امیدواریم با کمک همکاران مجرب بتوانیم در دوره انتقال موفق باشید

وی افزود: سازمان امور مالیاتی کشور برای اطمینان از وصول مالیات با توسعه نظام مالیاتی، ابرپروژه سامانه مودیان را از اول دی ماه راه اندازی کرد و با هدف تنویر افکار عمومی، همه بخش های اقتصادی کشور و بخش های مختلف کشور را درگیر کرد. امور مالیاتی متولی اصلی آن است و همه باید در اجرای آن همکاری کنند.

موسوی صانع تصریح کرد: اعتبار مالیاتی متعلق به مودیان است و باید بهترین خدمات را دریافت کنند، بنابراین در تمامی ادارات مالیاتی باید زمینه احترام به مردم فراهم شود.

همچنین ضمن قدردانی از خدمات عزیزالله عباسپور مدیرکل سابق، سید محمود موسی صانع به عنوان سرپرست جدید امور مالیاتی قزوین معرفی شد.

سید محمود موسوی صانع دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و در سال ۱۳۷۸ بورسیه وزارت اقتصاد در دانشگاه علوم اقتصادی و چهار سال کارشناس ارشد مالیاتی، چهار سال رئیس اداره مالیات، چ. در امور مالیاتی به مدت چهار سال، عضویت در شورای عالی مالیاتی به مدت یک سال و در سال‌های اخیر معاون دادستان مسئول اجرای امور مالیاتی استان همدان بوده است.

عباسپور به مدت دو سال مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین بود.



آیا این خبر مفید بود؟