اعتراض بازیکنان استقلال در بیرون از باشگاه پس از این اقدام جنجالی

اعتراض بازیکنان استقلال در بیرون از باشگاه پس از این اقدام جنجالی

در آستانه دیدارهای سرنوشت ساز استقلال در نیم فصل دوم و در شرایطی که این تیم هفته به هفته به دیدارهای دربی می رفت، فصل جاری رو به نزدیک شدن است. اظهارات فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال در برنامه زنده تلویزیونی باعث شد تعدادی از بازیکنان استقلال از تماس با باشگاه در خصوص مواضع اخیر این مسئول ابراز ناراحتی کنند.

سامی اخیراً در تلویزیون گفت که ساپینتو به زودی لیست مازاد نیم فصل را دریافت خواهد کرد تا تصمیمات جدیدی در مورد چهار یا پنج بازیکن گرفته شود.

در شرایطی که استقلال در آستانه شروع هفته نهم قرار دارد و در هفته های دهم تا پانزدهم این تیم بازی های مهمی از جمله دربی را پیش رو دارد، برخی از بازیکنان با مسئولان باشگاه تماس گرفته و نسبت به این پست ابراز نگرانی کرده اند. نظرات به عنوان دلیلی برای برهم زدن آرامش بازیکنان در آستانه مسابقات پیش رو ذکر شده است.

هیچ هزینه ای ندارد. تیم استقلال در هفته نهم لیگ برتر جمعه این هفته در اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود. اما به گفته معاون حقوقی باشگاه استقلال، بسیاری از رسانه ها و کانال های هواداری بازیکنان یا کسانی را که هنوز فرصت بازی در لیست خروجی استقلال پیدا نکرده اند را نیمکت نشین کرده و نام آنها را در میان خروجی ها قرار داده اند!

دیدگاهتان را بنویسید