اعتراض نماینده قائمشهر در مجلس به بلیت فروشی فینال جام حذفی فوتبال


ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834832

کیوان مرادیان گفت: نحوه فروش فینال جام لیگ توسط سازمان لیگ به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید از هواداران نساجی مازندران بابت این بی احترامی عذرخواهی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کیوان مرادیان در گفت و گو با بلاغ گفت: ابتدا پیروزی شیرین امیدهای نساجی در فینال لیگ برتر را به بازیکنان و عوامل باشگاه و همه هواداران نساجی مازندران تبریک می گویم و برای بزرگسالان در فینال مسابقات آرزوی موفقیت می کنم. “
وی افزود: متأسفانه به دلیل پیگیری های مکرر روزهای گذشته و ورود وزیر ورزش برای دیدار فینال در ورزشگاه آزادی، متاسفانه 30 ساعت مانده به بازی، هواداران نساجی مازندران تصمیم نگرفته بودند و من تصمیم گرفتم. نمی دانم این بازی برگزار می شود یا خیر.» این مشکل باعث شکایت های زیادی شده است.
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمک سازمان لیگ برای افتتاح سایت خرید بلیت گفت: متاسفانه به دلیل تاخیر در اعلام حضور تماشاگران حاضر در ورزشگاه و انتظارات هواداران اما متاسفانه سایت نیز با مشکلات زیادی مواجه شد.
این مقام مسئول تصریح کرد: 52 هزار هوادار به دلیل غیرقابل دسترس بودن سایت و باعث گستاخی هزاران نفر از علاقه مندان نساجی مازندران در سایت برای خرید بلیت تصمیم نگرفتند و نتوانستند بلیت تهیه کنند.
مرادیان خطاب به سازمان لیگ گفت: فدراسیون فوتبال به ویژه سازمان لیگ باید از این کوتاهی و سردرگمی هواداران نساجی مازندران عذرخواهی کند و چنین اقدامی به هیچ وجه قابل قبول نیست و فوتبال ایران به ویژه هواداران نساجی احترام نیست
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: ابتدا قرار بود دیدار فینال در تبریز برگزار شود که با توافق وزیر ورزش و جوانان و باشگاه آلومینیوم اراک انتقال داده شد. از اعضای شورای تامین استات در تهران، نهادهای امنیتی تهران بزرگ به ویژه سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ به خاطر همراهی و نگاه برادرانه نسبت به باشگاه بزرگ نساجی تشکر می کنم.
وی در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم نساجی مازندران گفت: امیدواریم بازیکنان و کادرفنی نساجی مازندران با یک بازی موفق خوب زمین را ترک کنند و مردم پرشور مازندران و استان های شمالی را با یک برد شیرین خوشحال کنند و پیروز شوند. قهرمانی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید