اعتراف عجیب حسن روشن از استقلال

اعتراف عجیب حسن روشن از استقلال

حسن روشن مهاجم سابق استقلال در خصوص آخرین پیروزی آبی ها مقابل پیکان مصاحبه ای انجام داده است که در ادامه می خوانید:

* وی در خصوص پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در جام حذفی گفت: استقلال بهتر بود و پیکان نتوانست به مصاف آبی ها برود. استقلال مدیون دروازه بان جوانش بود که خیلی خوب بازی کرد. پیکان هم آن تیم دائمی نبود.

* به نظرم نتیجه عادلانه است، وقتی بازی به وقت اضافه کشیده شود، می توان قدرت بدنی و کیفیت بازیکنان را دید. پیکان حتی نمی توانست حمله کند، آنها امیدوار بودند بازی به وقت اضافه و پنالتی باشد. به نظر من کادر فنی و بازیکنان پیکان هم از نتیجه راضی بودند.

* درست است که استقلال خوب بازی نمی کند، اما اگر برعکس بود و خوب بازی می کرد، نمی توانست برنده شود و نتایج خوبی کسب نمی کرد. در حال حاضر وضعیت تیم خوب است، هرچند تغییرات زیادی باعث شده تا هماهنگی چندانی نداشته باشد و موقعیت های زیادی ایجاد نشود، اما کرونا به بازیکنان هم ضربه زد.

* در مورد جذب بازیکنان جدید در نیم فصل استقلال باید بگویم وقتی تیم برنده می شود، مربی نمی گوید چه نیازی دارد، چون می توان تیمش را حذف کرد. اگر بازنده باشد، می گوید من افراد کمی دارم. ضمن اینکه مربی باید در این مورد نظر بدهد. صحبت در مورد آن در حال حاضر می تواند تیم را ضعیف کند. پرویز مظلومی زمانی که سرمربی استقلال بود، با وجود اینکه در نیم فصل اول رهبری بود، اعلام کرد: پول نداریم بازیکن جدید بگیریم. شرایط به گونه ای پیش رفت که تیم از هم پاشید و روحیه بازیکنان سقوط کرد و باعث شد استقلال در این فصل در لیگ برتر در رده سوم جدول قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید