برخورد عجیب و زننده با حسن روشن در ورزشگاه آزادی

برخورد عجیب و زننده با حسن روشن در ورزشگاه آزادی

حسن روشن در خصوص دیدار استقلال و فولاد در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: قبل از بازی بازیکنان و کادر فنی را دیدم. خوشبختانه روحیه بسیار خوبی داشتند و برایشان آرزوی موفقیت کردم. نکونام را قبل از بازی دیدم و برای او و تیمش آرزوی موفقیت کردم. خدا را شکر دیروز پرسپولیس و استقلال هر دو تیم را بردند و به آنها تبریک می گویم. اگر هواداران راضی باشند مشکلی پیش نمی آید.

وی در خصوص عملکرد آرماند رمضانی با توجه به اینکه این سومین دیداری است که از ابتدا در ترکیب استقلال قرار می گیرد، گفت: آرماند رمضانی با شرایط بدنی که دارد باید فرصت بیشتری به او داده شود و امیدوارم او هم در این بازی باشد. می تواند از توانایی های بدنی خود بهترین استفاده را بکند.» او بازیکن آینده دار است و می تواند از توانایی هایش به خوبی استفاده کند و برای استقلال مفید باشد.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد حسینی و دفاع استقلالی ها با توجه به اینکه در مسابقات قهرمانی تنها 2 گل به ثمر رساندند، گفت: روحیه دروازه بان استقلال قبل از بازی بسیار خوب بود و با بازیکنان حاضر در این تیم صحبت کرد. رختکن و او به آنها سوگند یاد کرد که از تمام توانایی های خود استفاده کنند. با شنیدن صحبت های حسینی مشخص شد که استقلال در این بازی موفق خواهد شد. حفاظت از آبی ها روز به روز بهتر می شود. البته اشتباهاتی هم وجود دارد، اما اشتباهات موثر نبود و با تمرینات خاصی می توان این نقص را برطرف کرد.

روشن در خصوص دلیل عدم ورود وی به ورزشگاه گفت: مردی به نام توکلی من را دید و اجازه ورود نداد و در حالی که نامه به رئیس ورزشگاه به درستی انجام شد، یک ساعت طول کشید. بالاخره توکلی به من گفت مقصر اطلاعات است. او گفت تو را نمی شناسم و از من عذرخواهی کرد و سپس وارد ورزشگاه شد. اگر روزی علی پروین به استادیوم برود و او را نشناسند و با او اینطور رفتار کنند، تصادف می کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از ماجراجویی های فرهاد مجیدی در ورزشگاه در رختکن استقلال با او صحبت کرده است، گفت: سرمربی استقلال را دیدم و او من را به بازیکنان و کادر فنی معرفی کرد. برایشان آرزوی موفقیت کردم و هیچ صحبتی با فرهاد مجیدی درباره اتفاقات ورزشگاه نشد.

دیدگاهتان را بنویسید