اعتصاب راه آهن بریتانیا

بر اساس این گزارش، اعتصاب 24 ساعته خدمات ریلی در مسیرهای اصلی از جمله بین لندن، اسکاتلند و ولز و همچنین قطارهای اطراف پایتخت را متوقف کرد.

در همین حال، مسافران انگلیسی در حال حاضر شاهد تابستانی پر از هرج و مرج با پروازهای لغو شده و تاخیرهای طولانی در فرودگاه ها و بنادر هستند.

اعتصاب روز شنبه همچنین برای مسافران و هواداران فوتبال که برای تماشای مسابقات به شبکه ریلی متکی هستند، مشکلاتی ایجاد کرد.

این در حالی است که سفرهای قطار در انگلیس هنوز به طور کامل از اثرات اپیدمی کرونا بهبود نیافته است و تعداد سفرهای ریلی که سالانه انجام می شود از قبل از شیوع ویروس کرونا بیش از نصف کاهش یافته است.

همچنین، با حذف یارانه ها توسط دولت برای کمک به حفظ بنگاه ها در طول قرنطینه، بسیاری از شرکت های ریلی می گویند که چاره ای جز کاهش هزینه ها و کارکنان ندارند.

این در حالی است که بحران اقتصادی مداوم در انگلیس قبلاً کارکنان پست در آن کشور را به برنامه ریزی برای یک اعتصاب گسترده سوق داده است.

اتحادیه کارگران ارتباطات (CWU) که ​​نماینده منافع کارگران این صنعت است، اعلام کرده است که نزدیک به 115000 کارمند رویال میل در بحبوحه تورم بی سابقه در کشور برای افزایش حقوق دستمزد اعتصاب خواهند کرد.

روز سه‌شنبه، اتحادیه کارکنان ارتباطات بریتانیا در حساب کاربری خود در توییتر ضمن اعلام این اعتصاب و بر اساس بیانیه خود اعلام کرد که اعتصاب کارکنان پست بریتانیا طی چهار روز در روزهای 26 و 31 اوت و 8 و 9 اوت برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود. .

دیدگاهتان را بنویسید