اعدام ۲ شرور اصفهانی در ملاء عام

اعدام ۲ شرور اصفهانی در ملاء عام

محمد قائدی نسب و صادق محمودی برام، قاتلان و سارقان بدنام اصفهان، بامداد امروز در فولادشهر و در ملاء عام به دار مجازات آویخته شدند.

محمد کایدینسب و صدک محمودی برام قاتلان و سارقان معروف اصفهان با سوابق متعدد کیفری اقدام به تصرف خانه های مردم به زور می کردند که این قاتلان و سارقان در یکی از شرارت های درگیری با پلیس پس از کشتن یک پلیس و دستگیر شدند. صدمه زدن به مردم و پس از طی مراحل قانونی صبح امروز در ملاء عام به دار آویخته شدند.

ساعت 2 بامداد ششم آبان ماه 1400 در پی تماس شهروندان با شماره 110 مبنی بر درگیری راهزنان و اوباش در یکی از محلات شهر لانژان، تیمی از ماموران انتظامی و پلیس آگاهی از این محل. شهرستان برای رسیدگی به این مشکل در محل حاضر شد.

ماموران پلیس در محل با 2 مرد شرور و اراذل و اوباش برخورد کردند و با رصد همه جانبه برای دستگیری آنها وارد عمل شدند اما متهمان مسلح به سلاح گرم با ماموران درگیر شدند و در نهایت هر دو با عملیات قدرتمند پلیس دستگیر شدند .

در این درگیری یکی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان به نام استواریکام “احسان نصیری” به شدت مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد. با وجود تلاش پزشکان به شهادت رسید.

متهمان دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت، اخلال در نظم و نزاع و نزاع بوده و پس از تکمیل تحقیقات جهت رسیدگی به جرایم تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

حکم اعدام قاتلان شهید نصیری صادر شد

سید مسعود مسعودی فر رئیس دادگاه فولادشهر گفت: حکم اعدام پاسدار شهید ستوان دوم نصیری از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان و شعبه اول دادگاه کیفری این استان صادر شد. این حکم پس از تشکیل جلسات رسیدگی به اتهامات قاتلان شهید احسان نصیری و استماع دفاعیات متهم و وکلای آنان صادر شد. دستگاه قضایی از ابتدای وقوع این جنایت رسیدگی ویژه و سریع به این پرونده را در دستور کار خود قرار داده و روند قضایی پرونده اعم از رسیدگی و کلیه مقررات مندرج در آیین دادرسی کیفری را در کمترین زمان ممکن به اجرا درآورد. .

وی افزود: رأی صادره طبق قانون در مهلت مقرر قابل تجدیدنظرخواهی است. با صدور این رای، رسیدگی به این پرونده در استان اصفهان به پایان رسیده و در صورت اعتراض متهمان یا وکلای آنان، پرونده برای تکمیل محاکمه به دیوان عالی کشور ارسال می شود.

با توجه به آرای متهم محمد. الف 38 ساله و صادق است. م 25 ساله به اعدام با حلق آویز در اماکن عمومی (محل ارتکاب جرم) محکوم شد و یکی از لحظات قابل توجه پرونده، سابقه جنایی هر دو متهم است.

دیدگاهتان را بنویسید